Contactel oznamuje zahájení úzké spolupráce s dodavateli IP pobočkových ústředen

Contactel rozšiřuje možnosti své úspěšné služby Business Connect o přímé připojení IP pobočkových ústředen zákazníků. Bezproblémová funkčnost služby Business Connect a vybraných IP pobočkových ústředen je zaručena důkladnými testy v rámci certifikačního programu „Contactel VoIP Ready“, který Contactel, jako první v ČR, právě spustil.

Služba Business Connect nabízí nejen kvalitní připojení k internetu a bezpečné propojení vzdálených lokalit, ale také hlasové služby využívající moderní VoIP technologie. Toto konvergované řešení na bázi IP využívá jednoho přístupového okruhu k zákazníkovi. Contactel tímto firmám přináší zajímavé finanční úspory a zároveň perspektivní řešení otevřené pro nové moderní IP služby.

Contactel zahájil certifikaci vybraných IP pobočkových ústředen vedoucích dodavatelů v této oblasti. Prvními certifikovanými systémy jsou Cisco Call Manager a Cisco Call Manager Express, dodávané společností Cisco Systems.

Peter Rafn, generální ředitel Contactelu, říká: “Veškerá komunikace bude v budoucnosti založena na progresivních IP technologiích, které nahradí ty stávající. Contactel je v České republice již delší dobu v čele tohoto vývoje, což znovu dokazuje vylepšenou službou Business Connect a certifikačním programem Contactel VoIP ready.“

Contactel a Cisco Systems budou prezentovat výhody moderních IP technologií v rámci speciálních seminářů nazvaných „Moderní kancelář“, které společně organizují v rámci celé České republiky.

„Jsme rádi, že spolupracujeme s Contactelem. Služba Business Connect umožňuje maximálně využít moderních funkcí a aplikací našich produktů Cisco Call Manager a Cisco Call Manager Express a tím přinese našim zákazníkům maximální užitek“ , říká Miloslav Rut, generální ředitel Cisco Systems v České republice.

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 a jejím 100% vlastníkem je dánská telekomunikační firma TDC. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku.
Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.

 
Cisco Systems, Inc. (NASDAQ:CSCO) je společnost s celosvětově vedoucím postavením v oblasti síťových internetových technologií. Další informace naleznete na adrese http://www.cisco.com.
Cisco, Cisco Systems, Cisco Call Manager a Cisco Call Manager Express jsou registrované ochranné známky společnosti Cisco Systems, Inc.

Témata článku: Call, Manager

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek