reklama

Compuware rozšiřuje řešení Vantage pro komplexní řízení služeb

DETROIT – 10. dubna 2007 – Společnost Compuware představila Compuware Vantage 10, ucelené řešení řízení služeb s jehož pomocí mohou IT oddělení řídit aplikační služby z obchodního pohledu.

Nová generace Compuware Vantage spojuje rozsáhlé funkce monitorování zkušeností koncových uživatelů s hloubkovými analýzami Java a .NET aplikací a rovněž metriku pro měření vlivu na chod podniku. Díky novým funkcím je možné hodnotit problémy a nastavovat jejich priority podle obchodních potřeb podniku a systematicky pracovat na zlepšování systému. Kromě toho mohou IT oddělení prostřednictvím Vantage 10 měřit a spravovat VoIP služby.

„Řízení výkonu a dostupnosti aplikací je důležitým předpokladem k zajištění takové úrovně služeb, která vyhoví požadavkům koncových uživatelů,“ uvádí Tim Grieser, vicepresident System Management Software Research společnosti IDC. „Společnost Compuware svým řešením předvedla, že těmto potřebám rozumí. Ucelená sada Compuware Vantage pro monitorování a analýzu výkonu aplikací spojuje pohledy na jednotlivé části infrastruktury (klient, server, síť) s přehledem o aplikacích , transakcích a koncových uživatelích.“

Compuware Vantage zajišťuje ucelené sledování zkušeností koncových uživatelů prostřednictvím skriptovaných transakcí a průběžného monitorování. Nová integrace s podrobnou analýzou aplikací zajišťuje přehled o výkonu aplikačních serverů pro webové a SOA aplikace. Toto bezešvé propojení zvyšuje schopnosti IT zajistit špičkové služby, rychleji řešit problémy a zvětšit spolupráci mezi jednotlivými částmi.

Nově zavedená metrika vlivu na fungování podniku poskytuje informace o aktuálním počtu uživatelů a maximálním počtu potenciálních uživatelů ovlivněných daným problémem s výkonem nebo dostupností. Tato klíčová informace umožňuje IT oddělením nastavit prioritu řešení problémů podle jejich aktuálního vlivu na chod podniku, což zefektivňuje řízení aplikačních služeb.

„IT oddělení nemají dostatečný přehled o vlivu Java a .NET aplikačních vrstev na činnost koncových uživatelů. Webové aplikace jsou stále důležitější a složitější, a proto IT oddělení potřebuje komplexní přehled o dobách odezvy a stavu aplikací u koncových uživatelů,“ uvádí Steve Tack, ředitel pro Product Management společnosti Compuware. „Compuware Vantage se komplexním sledováním zkušeností koncových uživatelů, doplněným o analýzy Java a .NET prostředí, představuje unikátní řešení na trhu. Nová verze je základem integrovaného řešení Compuware využívajícího technologie nedávno zakoupeného Proxima Technology Centauri, jež bude na trh uvedeno během příštího čtvrtletí.“

Compuware Vantage zajišťuje rovněž monitoring VoIP telefonování v kontextu s ostatními síťovými aplikacemi bojujícími o přenosové kapacity sítě. Compuware Vantage 10 přináší nové výkazy pro správce systému, které je informují o celkovém stavu VoIP služeb, včetně počtu hovorů se sníženou kvalitou. Při řešení problémů a analýzách trendů bude užitečná též možnost dalšího rozboru shromážděných údajů.

Témata článku: Software

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama