reklama

Compuware představuje řešení pro správu obchodních služeb

Praha, 16. května 2007 – Společnost Compuware představila Vantage Service Manager, řešení pro správu obchodních služeb (Business Service Management; BSM), které optimalizuje dodávku služeb IT podle obchodních potřeb.

Vantage Service Manager vychází z řešení Centauri Business Service Manager společnosti Proxima Technology, kterou Compuware nedávno koupil. Představené řešení je plně integrováno do produktové řady Compuware Vantage a navíc došlo k jeho rozšíření, aby více plnilo potřeby zákazníků.

Přestože se v současnosti významně investuje do nástrojů pro správu aplikací a infrastruktury a do softwaru pro správu, předním IT firmám často chybí účinné prostředky, jimiž by sladily dodávku IT služeb s obchodními požadavky. Vantage Service Manager na tyto potřeby reaguje a propojuje obchodní služby s příslušnou aplikační infrastrukturou, čímž poskytuje komplexní pohled na dodávku služeb: IT firma tak může účinně komunikovat se svými obchodními partnery a maximalizovat provozní efektivitu.

„Jedním z přínosů používání nástrojů pro správu obchodních služeb je, že umožňuje IT firmám, aby ukázaly svým zákazníkům obchodně orientovaný přehled, jakou měrou IT služby podporují klíčové obchodní procesy,“ uvedla Debra Curtis, viceprezidentka agentury Gartner Research ve zprávě Business Service Management Software, SLA Monitoring and Reporting Tools Likely to Merge. Zpráva dále uvádí, že řešení BSM „identifikují IT služby, které jsou ovlivněny problémy IT komponentů, a tak napomáhají stanovovat priority při řešení provozních úkolů.“

Vantage Service Manager je nyní plně integrovaná součást sady Compuware Vantage. Ta kombinuje správu obchodních služeb, monitoring zkušeností koncových uživatelů, aplikační analýzu a metriky infrastruktury a správy služeb bez ohledu, zda se jedná o řešení od Compuware nebo od třetích stran. Tato kombinace poskytuje uživatelům komplexní pohled v reálném čase, který sleduje dodávku služeb, a umožňuje dosáhnout vynikající úroveň služeb a sladit obchod a IT.

„Compuware Vantage Service Manager nám v reálném čase ukazuje úroveň služeb, kterou dostává zákazník, a umožňuje nám měřit jeho spokojenost,“ řekl Jon Greaves, Chief Technology Officer divize Global Customer Services společnosti Sun Microsystems. „Když máme informace o kvalitě služeb v reálném čase, můžeme být více flexibilní a lépe reagovat na neustále se měnící potřeby našich zákazníků.“

Vantage Service Manager obsahuje přednastavená rozhraní, která umožňují lépe naplnit požadavky podnikových zákazníků a poskytují aktuální a historické informace o klíčových obchodních službách. Firmy tak mohou rychle získat přidanou hodnotu ze své implementace řešení BSM.

„IT firmy hledají řešení, které poskytuje integrovaný a komplexní pohled na dodávku služeb,“ řekl John Williams, senior vicepresident pro produktovou strategii a řízení společnosti Compuware. „Vantage Service Manager umožňuje IT efektivně komunikovat dodávku služeb a optimalizovat ji s ohledem na obchodní priority.“

Témata článku: Software, Manager, Priority, Monitoring, Reporting

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama