reklama

Computer Press: První v počítačích i v mobilech, v tisku i na internetu

10. listopadu 2005
Plochý skener HP Scanjet 4370
Brno, 9. listopadu 2005 – Podle nejčerstvějších tržních dat dominují tituly Computer Pressu absolutně ve čtenosti v kategoriích počítačů a mobilů, a to jak v tisku, tak na internetu. Historických úspěchů dosáhly časopisy Computer, Mobility a servery Živě.cz a Mobilmania.cz.

Dle oficiálního průzkumu čtenosti MediaProjekt – SKMO, realizace GfK Praha-Median za druhé a třetí čtvrtletí roku 2005 je čtrnáctideník Computer nejčtenějším titulem v oblasti informačních a komunikačních technologií, měsíčník Mobility je nejčtenější titul o mobilech.

 

Časopis Computer dosáhl čtenosti 132 000 čtenářů na vydání, čímž s naprostou převahou předstihuje konkureční tituly působící nejen na českém, ale i celosvětovém trhu, jako jsou Počítač pro každého, CHIP nebo Svět počítačů.

  

Čtrnáctideník Computer vychází v průměrném nákladu 66 836 výtisků a je určen všem fanouškům výpočetní techniky, komunikací, digitální fotografie a souvisejících oborů. Průměrný čtenář časopisu Computer je muž mezi 20–40 lety, SŠ nebo VŠ vzdělaný, s měsíčním příjmem domácnosti větším než 25 000 Kč čistého. 10 % čtenářů rozhoduje o investicích nad 250 000 Kč. Computer vychází již od roku 1994.

 

Výrazného úspěchu dosáhl titul Mobility, který je se čteností 81 000 čtenářů nejčtenějším titulem o mobilních telefonech. Mobility čte o polovinu více čtenářů, než nejbližší konkurenční titul o mobilních telefonech.

 

Server Živě.cz s denní českou návštěvnosti 26 413 čtenářů (měsíční přes 372 tisíce) předstihuje nejbližší konkurenci o více než 13 %. Mobilmania.cz pak svou denní českou návštěvností s 22 294 čtenáři (měsíční přes 294 tisíce) má o 5 % více čtenářů, než srovnatelná konkurence. (Zdroj: NetMonitor offline, září 2005)

 

„Časopisy Computer a Mobility a servery Živě.cz a Mobilmania.cz jsou v České republice nejčtenější ve svém oboru. Jsou také dominantní volbou inzerentů, kteří oceňují početnou, ale zároveň přesně zacílenou a lukrativní cílovou skupinu. Děláme všechno proto, abychom více a lépe uspokojili obě skupiny našich zákazníků, čtenáře i inzerenty, a děkujeme jim za projevenou důvěru,“ kometuje výsledky Pavel Pospíšil, ředitel médií Computer Press, a. s.

Témata článku: Median

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama