reklama

Citrix Systems GmbH provedl změny v marketingu

Hallbergmoos - Praha, 24. července 2007 – Se začátkem druhého pololetí došlo ve společnosti Citrix Systems GmbH ke změnám v marketingu. Za vedení marketingu společnosti v Německu, Rakousku, Švýcarsku a ve východní Evropě, včetně České republiky, bude odpovídat Edwin Sternitzky. Sternitzky bude přímo odpovědný Area Vice Presidentovi společnosti Citrix, jímž je Karl-Heinz Warum. Klaus Scheibe, jenž byl až dosud ředitelem marketingu, odešel ze společnosti na vlastní žádost.

Edwin Sternitzky bude pokračovat v úspěšné marketingové činnosti, jíž se věnoval v posledních letech. Jeho úkolem bude uvádět na trh infrastrukturní řešení a oslovovat specifické cílové skupiny prostřednictvím mixu lokálních a celostátních akcí, dialogmarketingových a PR-aktivit. Navíc bude vytvářet partnerské programy a obchodní týmy v jednotlivých zemích. „Od nového marketingového ředitele a jeho týmu si slibujeme, že nám pomůže prosadit se na trhu s naším produktovým portfoliem „6 řešení“, úspěšně čelit budoucím výzvám a využít dalších obchodních příležitostí,“ komentoval interní změny Karl-Heinz Warum, Area Vice President společnosti Citrix Systems GmbH.

Sternitzky pracuje ve společnosti Citrix od dubna 2000. Před svým jmenováním do pozice ředitele marketingu působil na různých manažerských postech, odpovídal mimo jiné za marketing produktů, marketingovou komunikaci a vztahy s médii na středoevropských trzích. Těžištěm jeho činnosti bylo zejména uvádění nových produktů na trh a vyhledávání cílových skupin a specifik trhu pro technologie Citrix.

Témata článku: Heinz, Area, Gmbh, Vice

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama