reklama

Citrix přináší technologii Smart Agent pro integraci podnikových aplikací s telefony

PRAHA — 7. listopadu, 2005 — Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS), vedoucí světová společnost v oblasti řešení pro přístupovou infrastrukturu, ohlásila dostupnost své nové technologie Smart Agent ve verzi 6.0 produktu Citrix Application Gateway™. Citrix Application Gateway, který zajišťuje přizpůsobení podnikových aplikací pro IP telefony, rozšiřuje svou funkcionalitu díky technologii Smart Agent, jež slouží k zajištění výkonnosti aplikací na osobních počítačích integrovaných s IP telefony. První aplikace Citrix, která používá technologii Smart Agent je Click-to-Call. Ta umožňuje uživatelům vytáčet pevnou telefonní linku jednoduchým kliknutím na telefonní čísla v emailu nebo ve webových aplikacích, což zvyšuje uživatelský komfort interakce počítač-telefon.

V uplynulém desetiletí byly uskutečněny nesčetné pokusy o vyvinutí přímočarého způsobu integrace počítačů a telefonů. Zatímco tato interakce byla úspěšná v zákaznických kontaktních centrech, v případě běžných pracovníků šlo jen o omezený úspěch. Uživatelský komfort těchto aplikací byl jedním z limitujících faktorů, které bránily rychlejšímu přijetí, ale hlavním důvodem, proč byla tato snaha neúspěšná, byla komplexnost systémové integrace. Až dodnes potřeboval IT administrátor nainstalovat rozhraní TAPI (Telephony Application Program Interface) na každý osobní počítač a aktualizovat podle toho software a každou změnu v PBX softwaru nebo aplikačním softwaru. Technologie Smart Agent společnosti Citrix poskytuje nejjednodušší, intuitivní přístupový komfort jak pro koncové uživatele, tak pro IT administrátory. Využívá automaticky se aktualizující webový klient, který usnadňuje komplexní nasazení a problémy s aktualizací.

Jak funguje technologie Smart Agent s Click-to-Call

 

  • Uživatelé si stáhnou malý, automaticky se aktualizující klient z interní webové stránky a přihlásí se pomocí svého hesla ve Windows.

 

  • Telefonní čísla v e-mailových a webových aplikací se změní na hypertextové odkazy.

 

  • Uživatelé mohou nyní kliknout na link telefonního čísla a jejich telefon toto číslo automaticky vytočí.

"Mnoho společností stále pokládá základy svých VoIP sítí a musí ještě instalovat vyspělé VoIP aplikace," říká Matthias Machowinski, vedoucí analytik společnosti Infonetics Research. "Společnosti však budou chtít v budoucnu nasazení VoIP povýšit o další úroveň. Sada VoIP aplikací od společnosti Citrix jim dává na výběr, pokud jde o výrobce aplikací, zatímco kompatibilita – o kterou jde zákazníkům především – nebude problém, protože Citrix má již dohody s hlavními výrobci IP PBX.”

“Všichni jsme zažili frustrace s telefonními čísly, která jsou všemožně uložena – v našich mobilech, na webových stránkách a v Microsoft Outlooku. Neefektivní přebíhání mezi vaším PC a telefonem vede často k špatně vytočenému číslu a především k uživatelům, kteří spoléhají na své mobilní telefony více než na pevné linky,” řekl Murli Thirumale, viceprezident a generální manažer Gateways Group, Citrix. “Smart Agent zjednodušuje uživatelskou interakci s telefonními aplikacemi, ale také implementační model, který historicky zmařil úspěch těchto aplikací.”

Smart Agent s Click-to-Call podporuje jakoukoli webovou aplikaci, kterou lze zpřístupnit pomocí prohlížeče Internet Explorer, včetně automatizace prodejů (Sales Force Automation - SFA), vztahy se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM), plánování podnikových zdrojů (Enterprise Resource Planning - ERP) a dalších aplikací, které se používají k nakládání s daty zákazníků, partnerů nebo zaměstnanců. Počáteční podpora emailových aplikací zahrnuje Microsoft Outlook a Outlook Express, stejně jako Eudora a jakýkoli webový emailový systém.

O produktu Citrix Application Gateway

Citrix Application Gateway je zařízení pro společnosti, které mají IP telefonní systémy. Přenáší hlas a data do obrazovek a reproduktorů jejich IP telefonů. Application Gateway dokáže také transformovat existující webové aplikace pro obrazovky IP telefonů a kteréhokoli bezdrátového zařízení.  Umožňuje společnostem ovlivnit a rozšířit používání jejich podnikových aplikací a IP telefonního systému. Jako samostatné řešení přístupové platformy Citrix nebo jako část balíku pro telefonní přístup Citrix® Voice Office přináší Application Gateway nejlepší přístupový komfort pro každého: rozšířený přístup na vyžádání pro podniky, jednoduchý přístup pro uživatele, vysoký výkon a bezpečný přístup do IT.


Ceny a dostupnost

Funkce Smart Agent bude dostupná jako součást produktu Application Gateway verze 6.0, která bude na trhu od 4. čtvrtletí roku 2005. Zaváděcí cena produktu Citrix Application Gateway je 3 995 USD; licenční poplatek činí 40 USD za uživatele Voice Office.

O společnosti Citrix

Citrix Systems, Inc. (Nasdaq:CTXS) je vedoucím světovým dodavatelem řešení pro přístupovou infrastrukturu a renomovanou společností v přístupu na vyžádání (on demand). Produkty Citrix používá každý den více než 160 000 organizací na celém světě. Přístupový software, služby a zařízení Citrix poskytují nejlepší možný přístup k jakékoli aplikaci pro jakéhokoli uživatele.  K zákazníkům firmy Citrix patří 100 % společností zařazených do prestižního seznamu Fortune 100, 98% společností ze seznamu Fortune 500, stejně jako stovky tisíc malých firem a jednotlivců. Společnost Citrix má přes 6 200 distribučních a aliančních partnerů ve více než 100 zemích. Čistý zisk společnosti Citrix v roce 2004 činil 741 milionů dolarů. Více informací naleznete na adrese: http://www.citrix.com

Témata článku: Microsoft, Citrix, Gateway

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama