reklama

Cisco a Citrix umožňují uživatelům telefonovat z prostředí jakékoli aplikace kliknutím na telefonní číslo

Praha, 15. prosince 2006 — Citrix Systems, který působí v oblasti infrastruktury pro doručování aplikací, oznámil, že uživatelé mohou nyní využívat funkci click-to-call, tedy kliknout na telefonní čísla, která jsou součástí jakékoli aplikace nasazené na Citrix Presentation Server a automaticky budou k tomuto číslu připojeni prostřednictvím svých Cisco IP telefonů.

Pro více než 180 000 organizací po celém světě využívajících Citrix Presentation Server k dodávání kritických klient-server aplikací to znamená, že při používání Cisco IP telefonu nemusí vypínat aplikace, s nimiž právě pracují, aby si zavolali.

“Jde o kvantitativní skok v produktivitě - když lidé používající aplikace mohou hladce přejít do IP telefonie,” říká Murli Thirumale, group vice president a generální manažer Advanced Solutions Group společnosti Citrix. “Začleněním funkce click-to-call přímo do existujících aplikací pocítí naši zákazníci znatelné zlepšení produktivity zaměstnanců i podnikových procesů.”

Primární cíl IP telefonie v podniku se posunul od snižování síťových nákladů k vytváření obchodních hodnot prostřednictvím integrace komunikace do aplikací, což poskytuje trvalé zlepšení uživatelské a podnikové produktivity. Vzhledem k tomu, že počet podnikových procesů zahrnujících aplikace i komunikaci nepřestává růst, Citrix a Cisco pracují společně na nabídce snadno použitelného řešení, které integruje Cisco Unified CallManager a Cisco Unified IP telefony s produkty Citrix Presentation Server a Citrix Application Gateway. To umožňuje komunikaci ve stávajících aplikacích, které jsou doručované prostřednictvím Citrix Presentation Serveru nebo instalované přímo na osobním počítači uživatelů. Technologie Citrixu automaticky identifikuje telefonní čísla, která aplikace obsahují a přičleňuje k nim tlačítko v menu. Uživatelé jednoduše kliknou na rolovací menu vedle čísla, vyberou „vytoč číslo“ a zahájí se komunikace prostřednictvím jejich Cisco IP telefonů. Tato technologie eliminuje manuální vytáčení, při němž se může uživatel zmýlit a ztrácí tak drahocenný čas.

“Cisco a Citrix sdílejí stejnou vizi unifikované komunikace – využití inteligentních sítí jako platformy, která umožní uživatelům využít výhod podnikové komunikace a aplikací,” říká Barry O’Sullivan, viceprezident a generální manažer IP Communications Business Unit společnosti Cisco. “Toto nové řešení ukazuje, že význam IP telefonie vzrostl – od pouhé efektivity sítě k firemnímu nástroji, který se snadno používá a zlepšuje produktivitu zaměstnanců. Pracovníci vytáčejí čísla na IP telefonech přímo v prostředí aplikací, s nimiž pracují.”

Cisco dodává funkci „click-to-call“ pro aplikace běžící pod Citrix Presentation Server jako součást produktu Application Gateway a sady Citrix Voice Office Application Suite prostřednictvím programu Cisco Solutions Plus. Cisco Solutions Plus je prodejní program, kde jsou zákazníkům nabízena řešení strategických vývojářských partnerů, jako součást kompletního Unified Communications system (jednotného komunikačního systému) prostřednictvím společnosti Cisco a jejích resellerů. Citrix Application Gateway a sada aplikací Voice Office jsou nyní dostupné  u společnosti Cisco a jejích resellerů.

Témata článku: Citrix, Gateway, Voice, Click

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama