reklama

Český internetový trh práce zažívá boom

Počet odpovědí na pracovní nabídky na www.jobs.cz dosáhl v říjnu rekordního čísla 104 000 a poprvé překonal kvótu 100 000. Oznámila to společnost LMC, která je největším provozovatelem služeb na českém internetovém trhu práce a jobs.cz provozuje. „Absolutní počet odpovědí na pracovní inzeráty je podle našeho odhadu ještě tak o třetinu vyšší: my statisticky podchytíme pouze reakce přes odpovědní formuláře, ale zájemci o zaměstnání mohou do firmy také zavolat nebo poslat mail,“ řekl Vratislav Morkus, vedoucí oddělení IT společnosti LMC.

Návštěvník stránek prohlédne průměrně nejméně deset inzerátů, než na jeden odpoví. 100 000 odpovědí tedy znamená dobře milión prohlednutých pracovních nabídek – a to je opravdu hodně,“ říká majitel firmy a její ředitel Libor Malý, který právě na jobs.cz – první komerční službě na českém internetu – elektronický trh práce u nás založil.

„Uvedená čísla dokládají bouřlivý rozvoj internetového trhu práce. Nárůst oproti září je o nějakých sedm tisíc a za dva roky činí čtyřnásobek. Čím dál víc lidí hledá práci přes Internet a firmy na to adekvátně reagují,“ vysvětluje ředitel marketingu LMC Jiří Navrátil.

Že je Internet primárním zdrojem informací o pracovních příležitostech pro všechny, kdo na něj chodí, dokládají i statistiky vyhledávače Centrum.cz: „Slovo práce je dlouhodobě mezi prvními deseti nejčastějšími klíčovými slovy, které lidé do vyhledávače zadávají, a v minulém roce byla dokonce celkově absolutně nejvyhledávanějším slovem,“ potvrdil Roman Cikryt, šéf vyhledávacích služeb portálu Centrum.cz.

Témata článku: Internet

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama