Časopis Computer nejprodávanější a nejčtenější!

Brno, 18. října 2005 – Dle výsledků pravidelného auditu ABC ČR za srpen 2005, se stal časopis Computer nejprodávanějším časopisem věnovaným počítačům.

S prodejem 52 229 kusů předstihl s výrazným náskokem konkurenci. Zároveň je časopis Computer se 129 000 čtenáři nejčtenějším časopisem o počítačích (zdroj: Media Projekt – SKMO realizace Gfk Praha – Median za období prvního pololetí 2005).

 

Čtrnáctideník Computer vychází v průměrném nákladu 66 836 výtisků a je určen všem fanouškům výpočetní techniky, komunikací, digitální fotografie a souvisejících oborů. Průměrný čtenář časopisu Computer je muž mezi 20–40 lety, SŠ nebo VŠ vzdělaný, s měsíčním příjmem domácnosti větším než 25 000 Kč čistého. 10 % čtenářů rozhoduje o investicích nad 250 000 Kč. Computer vychází již od roku 1994.

 

„Uvedený výsledek pro nás není překvapením, redakce v pozměněné podobě usilovně pracuje na vylepšení obsahu časopisu, aby byl Computer pro čtenáře ještě přitažlivější“ komentuje Libor Kříž, šéfredaktor časopisu Computer. „První místo v žebříčku nám jen potvrdilo, že jsme vykročili správným směrem.“

 

„Pro naše vydavatelství je tento úspěch dalším pozitivním výsledkem změn, které postupně provádíme ve všech titulech.“ dodává Tomáš Kudweis, marketingový ředitel vydavatelství. „Čtenáři Computeru i ostatních našich titulů se mohou těšit nejen na změny v layoutu časopisů, ale i na řadu praktických dárků přikládaných k našim časopisům. Pravidelné zvyšování atraktivity našich časopisů zároveň snižuje zadavatelům mediálních kampaní náklady na oslovení jednoho čtenáře.“

Témata článku: Median

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek