reklama

casablanca INT slaví 10.let působení na trhu

Praha, 26. listopadu 2006 - Společnost Casablanca INT, s.r.o. slaví v těchto dnech 10. výročí svého působení na českém telekomunikačním trhu.

Již od začátku letošního roku na tuto magickou číslovku upozorňovala nová inzertní image kampaň ve vybraných společenských, ekonomických a odborných IT časopisech určená široké veřejnosti. Rovněž tak odborníci - návštěvníci pravidelného jarního veletrhu LinuxExpo byli informováni novým propagačním letákem mapujícím historii firmy v datech a zejména vývoj a souhrn všech jejích služeb a produktů.

 

V průběhu roku následovaly další aktivity vztahující se k tomuto jubileu. Patří mezi ně zejména dvoufázový upgrade páteřní sítě, kdy byly implementovány nové výkonnější core routery a core agregační switche, spojený s konzultacemi a školením přímo v Hi-end Router Research&Development Centru dodavatele Huawei, a dále pokračující posílením technologií UPS a modernizací klimatizačního systému v prostorách Telehouse Centra. V oblasti produktů a služeb byla největší pozornost věnována podpoře internetové telefonie prací na hlubším rozvoji služby VoIP.

 

 

Během celých 10.ti let prošla společnost Casablanca INT několika fázemi vývoje charakterizovanými významnými milníky; za všechny vyberme několik:

 

V roce 2000 se jednalo o otevření prvního vlastního Server Housing centra
a přijetí do nezávislého sdružení NIX.CZ; v dalších letech následovalo podepsání dlouhodobé spolupráce se silným a stabilním operátorem Telia IC, dodavatelem zahraniční konektivity, která byla každým rokem několikanásobně navyšována.

 

Firma  byla také vždy připravena pomoci svému okolí; zejména na konci léta 2002 při velké povodni, kdy byly přednostně dokončeny prostory nového velkokapacitního Housing Centra pro okamžité umístění serverů na silnou páteřní síť a Casablanca tak bez průtahů poskytla služby všem zasaženým subjektům jejichž servery a ostatní zařízení byly původně umístěny v zaplavených částech Prahy.

 

Se svou službou eDuc se již od roku 2000 významně podílí na zpřístupnění Internetu školákům na všech úrovních našeho školství. Nezbytnost této služby pro školy byla společnosti Casablanca INT známa již dávno předtím, než byl velkolepě vyhlášen celostátní program Internet do škol a její funkčnost byla již do té doby mnohokrát prověřena.

 

 

Dalším významným milníkem bylo překročení hranice 100 Mbps odběru zahraniční konektivity na jaře roku 2003. Ve stejném období se začal český telekomunikační svět obracet k modle zvané ADSL, a i když služba svým charakterem pokrývá spíše oblast domácích uživatelů, nenáročných na parametry připojení jakými jsou zejména rychlost a kvalita, zařadila ji i Casablanca do svého portfolia.

 

Nezbytným vývojem, kromě služeb, sítě a technické podstaty samotné, prošla během těchto let také tvář firmy; měnilo se logo, grafika materiálů, webové stránky
i celkové vnímání corporate identity. Zatím poslední změna v této oblasti proběhla na konci roku 2004, kdy byla představena zcela nová propagační kampaň vyplývající z inovované web page. U ní samotné stojí za zmínku sekce Technická podpora
a nově vytvořená samostatná On-line obchodní komunikace, která je přístupná ze všech úrovní a umožňuje rychlé přímé spojení potenciálního zákazníka s obchodníkem.

 

Uvedený rozvoj přispěl také ke změně vnímání veřejností, z malé bezvýznamné IT firmy se v průběhu let stala Casablanca jedním z nevýznamnějších telekomunikačních operátorů na českém trhu s mezinárodním dosahem.

 

 

Netradiční oslava dosažených úspěchů u příležitosti 10.jubilea firmy proběhla minulý týden v prostorách Jet Set Baru za účasti zákazníků, dodavatelů a ostatních partnerů, kterým tímto Casablanca ještě jednou děkuje za jejich dlouhodobou podporu.

 

V rámci pokračování oslav, které jsou směřovány na poslední měsíce tohoto roku, se ještě chystá několik aktivit a významných projektů o nichž bude společnost včas informovat na svých webových stránkách.

 

 

 

Historie a profil společnosti v datech:

Společnost CASABLANCA INT, internet service provider, byla založena v roce 1996 s cílem specializovat se na pevná připojení do sítě Internet. Na počátku své existence také vyvíjela vlastní software „Virtual Market“. V roce 1998 začala s poskytováním serverů a vlastních routerů na bázi OS Linux RedHat, o rok později přidala k již zavedenému klasickému pevnému připojení službu eDuc a v roce 2000 uvedla na trh služby Adminet a ServerHousing. Na konci roku 2000 byla Casablanca INT oficiálně přijata do sdružení NIX.CZ.

 

Rok 2001 byl ve znamení metropolitních datových okruhů a firma založila svoji pobočku na Slovensku. O rok později přidala do svého portfolia hlasovou službu VoIP pro stávající zákazníky, službu IP VPN pro náročnější zákazníky a ke konci roku 2002 spustila službu WiFi. V roce 2003 byla zavedena, zejména pro stálé zákazníky, služba Správa LAN a klasické pevné připojení se představilo s novým názvem BaseConnect. V návaznosti na tento krok se novinkou roku 2004 stala služba FastConnect.

 

 

Roku 2005 náležel zejména projekt výstavby WiFi sítě pro oblast Prahy 5, kde Casablanca vyhrála vypsané výběrové řízení; okrajově  pak služba Zálohování dat. A konečně v roce 2006 byla největší podpora věnována internetové telefonii – jejímu rozvoji v rámci produktu VoIP.

 

Hlavní konektivita do sítě Internet byla v průběhu let pravidelně navyšována až na nynější 2 x 1 Gbps transitu do zahraničí a současně 4 x 1 Gbps do sítě NIX.CZ.

 

 

 

 

V případě zájmu o další informace kontaktujte:

CASABLANCA INT, Vinohradská 184, 130 52 Praha 3, tel.: 267 132 010, fax: 267 132 039,

info@casablanca.cz, www.casablanca.cz

 

 

 

 

Jitka Fuksová

PR Manager

Tel.: 602 146 666

E-mail:  jitka.fuksova@casablanca.cz

 

 

 

Témata článku: Internet, Text, Casablanca

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama