reklama

Canon si polepšil o tři místa v hodnocení časopisu Business Week

Canon se posunul z 36. místa na 33. pozici v žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek prestižního časopisu Business Week.

Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, se posunul o tři místa v žebříčku 100nejhodnotnějších světových značek časopisu Business Week, jež každoročně srovnává nejvýznamnější společnosti světa. Nezávislou studii vypracovala konzultační společnost Interbrand.

Studie zahrnuje 100 nejhodnotnějších značek, které prokazují celosvětově mimořádné hospodářské výsledky. Pro účast v žebříčku musí společnosti splnit následující podmínky: 1) alespoň třetinu svých příjmů musí generovat mimo zemi původu, 2) musí být všeobecně známé i mimo okruh svých typických zákazníků, 3) musí být veřejně k dispozici marketingové a finanční údaje.

Canon se v letech 2007 a 2008 držel na 36. pozici. Tento rok se do žebříčku promítlo i uvedení nových videokamer a fotoaparátů včetně Canon EOS 7D, nové digitální SLR zrcadlovky řady EOS.

Radka Palánová, CBS&Corp Marketing Communication Manager, říká: „I přes propad světové ekonomiky se společnosti Canon daří stabilně investovat do inovací a uvádět na trh velké množství výborných produktů. Velmi nás potěšilo, že se Canon posunul o tři místa vzhůru v prestižním žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek. To hovoří o naší síle navzdory současným ekonomickým změnám.“

Společnosti se v žebříčku umisťují podle hodnoty značky. Při hodnocení se vychází z údaje, jaké procento z celkových příjmů společnosti lze připsat k dobru právě značce, a pak určením rizika plynoucího z očekávaného zisku založeného na vedoucí pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém dosahu.

Témata článku: EOS, Week, Canon EOS, Canon EOS 7D

reklama