Canon představil koncepty budoucnosti v oblasti zobrazování

Canon Europe, světový lídr v zobrazovacích řešeních, odhalil na Canon EXPO 2010 v Paříži nové produkty a koncepty zobrazovacích technologií, které představují budoucnost pro spotřebitele, profesionály, obchodníky i zdravotnický průmysl.

Canon je synonymem pro inovace a znovu potvrzuje svůj cíl vyvíjet produkty, které jsou jedničkou ve své kategorii. Na výstavě Canon EXPO 2010 představil nové technologie - od snímání obrazu a digitální radiografie až po kombinovanou interaktivní realitu.

Canon dále rozvíjí i oblast služeb, aby zákazníkům přinášel co nejvyšší přidanou hodnotu. V této souvislosti představil i novinku nazvanou „Poradenské služby“, která je zaměřená na podnikové informace a správu médií.

Inovace na poli zobrazování

Nové inovace v oblasti zobrazování Canon představil na Canon EXPO 2010 v Paříži ve dnech 12. až 14. října. Mezi ty nejdůležitější patří:

  • V sekci Nové perspektivy v zobrazování poskytly zobrazovací technologie Canon návštěvníkům výstavy jedinečný pohled na sílu obrazu. Dovolily jim totiž vidět obrazy, jak to až dosud nebylo možné – činí neviditelné viditelným.
  • Multifunkční kamera – kompaktní a lehká kamera, která podporuje video i fotografické funkce. Přístroj zaznamenává obraz v extrémně vysokém rozlišení 4K. Je vhodná ke každodenní práci i profesionálnímu využití. Jádrem přístroje je nově vyvinutý CMOS senzor, jenž umožňuje natáčení videa ve více než 60 snímcích za vteřinu.
  • Kombinovaná interaktivní realita – kombinace skutečného a virtuálního světa v reálném čase, vytváření vizuálního zážitku, v němž uživatelé „nevidí“ jen obrazy umístěné v prostoru, ale mohou je i kontrolovat a vytvářet. Základem konceptu Canon nazvaného „Mixed Reality“ je displej se zabudovanou kamerou a počítačem, který si uživatel nasadí na hlavu. Systém potom vytváří dojem světa, v němž se skutečná realita střetává s virtuálním.
  • Zobrazování ve zdravotnictví – řada nových zobrazovacích inovací od prvního plně integrovaného digitálního radiografického systému k zobrazovacímu řešení pro oční péči, který umožňuje lékařům vizualizovat sítnici oka v 3D a rychleji a přesněji tak určit správnou diagnózu.

„Canon EXPO 2010 v Paříži je vzrušujicí přehlídkou vizí společnosti Canon. Tyto vize ukazují, jak lidé začleňují zobrazovací technologie do svého osobního i profesního života,“ říká Ryoichi Bamba, prezident a CEO, Canon pro Evropu, Střední východ a Afriku. „Inovace v oblasti zobrazování jsou srdcem obchodní strategie Canon. Canon EXPO spojuje vize současnosti i budoucnosti a ukazuje sílu obrazu.“

Nová obchodní strategie Canon

Fujio Mitarai, předseda a CEO společnosti Canon Inc., v zásadním projevu výstavy EXPO 2010 podrobně představil obchodní strategii Canon na příštích pět let. Z projevu vyplývá, že strategie bude dále rozvíjet dvě klíčová dlouhodobá témata, jimiž jsou globalizace a rozmanitost.

Canon a Océ

V březnu 2010 se stal Canon hlavním akcionářem společnosti Océ, mezinárodního lídra v oblasti digitálního tisku a správy dokumentů. Canon a Océ vůbec poprvé společeně představili své výrobky a řešení. Na EXPO 2010 měli návštěvníci možnost vidět široké portfolio produktů a velkoformátových tiskových řešení. Canon a Océ postupně úspěšně propojují nabídky svých produktů a společnou strategii v Evropě, na Středním východě a v Africe. Océ již prodává zařízení Canon prostřednictvím svých prodejních kanálů. Canon začne prodávat výrobky Océ ke konci tohoto roku.

Poradenské služby

Canon Europe rozšiřuje své portfolio služeb a na výstavě představil novinku nazvanou „Poradenské služby“. Pro tento účel se Canon spojil s firmou Accenture. Novou vazbou se Canon zaměřuje na evropské trhy podnikových informací a mediálního managementu, přičemž analytici očekávají celkový roční objem obchodu na tomto trhu kolem 9,6 miliardy amerických dolarů.

Nová služba těží ze zkušeností společnosti Canon na poli informačních a zobrazovacích řešení a vůdčího postavení Accenture, lídra v oblasti podnikových poradenských služeb. V začátku se zaměří na velké společnosti ve Velké Británii, Švýcarsku, Finsku a Rakousku. V roce 2011 se potom počítá se vstupem do dalších šesti zemí.

O výstavě Canon EXPO 2010

Canon EXPO v Paříži je celosvětová výstava, která se koná každých pět let v úchvatných prostorách Grande Halle de la Villette. Na výstavní ploše téměř 8 000 m2 představuje Canon nové produkty pro kanceláře i domácnosti a předvádí, jak inovace ovlivňují nové oblasti obchodu. Výstava se zaměřuje na spotřební zobrazovací zařízení, kancelářskou výbavu, řešení v oblasti tisku, zdravotnictví, bezpečnosti, vysílání a komunikací.

Společnost Canon fascinuje Síla obrazu, k němuž pociťuje skutečnou vášeň, a své zákazníky a partnery chce inspirovat, aby i oni plně realizovali svou vášeň pro obraz a jeho tvorbu. A v tomto duchu se nesla i výstava Canon EXPO 2010

Témata článku: Canon, Expo, Accenture