Canon je Superznačka České republiky

PRAHA, 26. července 2007 – Mezinárodní odborná porota organizace Superbrands ocenila výjimečnost a vnímání značky Canon zákazníky na českém trhu jejím zařazením do exkluzivní skupiny 100 českých Superznaček. 

Projekt Superbrands probíhá v České republice již podruhé, jeho cílem je představit nejuznávanější značky produktů podle vnímání českých uživatelů i odborné veřejnosti. Mezinárodní porota složená z předních odborníků na tvorbu značky a marketing vybrala ze tří tisíc přihlášených značek firem působících na českém trhu 100 českých Superznaček.

„Zařazení Canonu mezi Superznačky chápeme jako výsledek našeho stálého směřování k tomu, aby Canon přinášel svým zákazníkům nejen technicky špičkové produkty, ale i radost z jejich používání,“ vysvětluje Eva Doležalová CBS & Corporate Marketing and Communication Manager. „Při vývoji našich produktů klademe důraz na kvalitu, snadné ovládání, rozvoj kreativity a v neposlední řadě také na ochranu životního prostředí. Skutečnosti, že porota Superbrands tyto atributy značky Canon ocenila udělením titulu Superznačka České republiky, si velice ceníme.“

Organizace Superbrands, která žebříček sestavuje, zároveň vyhlásila anketu, v níž mohou svoje Superznačky v několika kategoriích vybírat sami zákazníci.

Superznačky České republiky budou oficiálně představeny v září tohoto roku, součástí slavnostního večera bude také křest prestižní publikace Superbrands a vyhlášení výsledků zákaznické ankety.

Témata článku: Ankety, Marketing

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek