reklama

Canon informuje o soutěžích novými komunikačními nástroji

Společnost Canon CZ klade důraz na inovace a aktivní komunikaci se zákazníky, proto využívá nové komunikační nástroje. Ty umožňují získat zpětnou vazbu k výrobkům a probíhajícím kampaním. Na Facebooku nově najdou uživatelé fanouškovskou stránku Canon CZ, kde získají informace o produktech, soutěžích nebo spotřebitelských a reklamních akcích.

Budování komunity probíhá i přes komunikační platformu ZOOT, kde mají zákazníci přístup k recenzím, instruktážním videím a názorům ostatních nakupujících. Systém umožňuje odměnit věrné zákazníky prostřednictvím bodového systému při zakoupení zboží, doporučení výrobku nebo přivedení nového fanouška do komunity.

Canon využívá nové komunikační nástroje i při informování o soutěžích. Počátkem dubna takto odstartoval fotografickou soutěž "Vyfoť - Vytiskni - Vyhraj". Soutež probíhá od 1. 4. do 30. 6. 2010 a může se jí zúčastnit kdokoli. Stačí vytvořit fotografii na některé z témat "černobílá fotografie, jaro, noční momentka, portrét nebo zvířata" a vytisknout ji na inkoustové tiskárně na originální fotopapír Canon. Odborná porota vybere 3 výherce každé kategorie. Pro výherce jsou připraveny multifuknční zařízení Canon PIXMA MP640, fototiskárny CanonPIXMA iP4700 a fotopapíry Canon v hodnotě 1000 Kč.

Konkrétní podmínky soutěže a pravidla naleznete na webové stránce www.ecanon.cz/vvv.

Canon povzbuzuje své zákazníky v tvorbě jedinečných fotografických děl i prostřednictvím soutěže Foto-Vize. Ve spolupráci s Centrum FotoŠkoda probíhá od 12. 4. do 30. 4. fotosoutěž s tématem Makro. Makrofotografie je fotografický postup, při kterém vzniká záběr s větším počtem detailů předmětu, než rozezná lidské oko ze vzdálenosti 25 cm. Stejně se označuje i fotografie s těmito vlastnostmi. Makro se zaměřuje na skrytou krásu, kterou najdeme i předmětech běžné denní potřeby a objeví se až při velkém zvětšení.

Více informací naleznete na stránce www.foto-vize.cz.

Témata článku: Canon, Makro, Canon Pixma

reklama