reklama

BizBox platforma pro e-commerce chce konkurovat světovým lídrům

Inovativní softwarová společnost BizBox, s.r.o., dodavatel řešení pro e-commerce, dnes uvádí na trh svoji novou obchodní platformu s názvem BizBox, která umožňuje a ulehčuje elektronické obchodování nejen vydavatelům softwaru. Produkt a celý startup, který vznikl v polovině roku 2012, podporuje i známý český investor Michael Rostock-Poplar.

Vývojáři společnosti BizBox mají předchozí zkušenosti s realizací několika rozsáhlých prodejních portálů se softwarem na trzích v USA, Velké Británii, Německu nebo Číně. Na základě těchto zkušeností firma vyvinula produkt BizBox, který je založen na flexibilitě, spolehlivosti, škálovatelnosti a bezpečnosti.

Obchodní platforma BizBox je navržena tak, aby obchodní firmy dosáhly maximálních zisků při minimálních nákladech. Pomocí této platformy mohou firmy uskutečňovat své online marketingové kampaně po celém světě bez jakékoli vstupní investice. BizBox zároveň snižuje rizika, se kterými se běžně internetoví obchodníci potýkají. Platforma nabízí ochranu proti zneužití platebních systémů, kompletní správu objednávek, podporuje vícejazyčné obchody a samozřejmě uživateli umožňuje využívat komplexní služby elektronického marketingu včetně hostingových služeb.

„Naše platforma BizBox nabízí pět hlavních výhod pro snadnější obchodování online – tvorbu vlastních webových prezentací, využití nástrojů online marketingu, podporu lokálních platebních metod, udržení kontaktu s novým zákazníkem a vyhodnocení výsledků online prodeje. Rozhodli jsme se, že základní verzi zpřístupníme firemním zákazníkům zdarma. Velmi nám záleží na kvalitní podpoře, kterou hodláme našim novým partnerům a jejich koncovým zákazníkům nabízet, proto věřím, že s naším novým produktem brzy předběhneme konkurenci“, říká Milan Šorm, jednatel firmy BizBox.

Veškeré služby platformy BizBox jsou dostupné prostřednictvím jednoho z největších světových cloudů, který využívá CDN sítě. Firma očekává, že se v průběhu jednoho roku BizBox samostatně uživí a během tří let se rozšíří na nejvýznamnější trhy světa a dokáže tak svůj globální potenciál.

reklama