reklama

Bell Technology se stala výhradním distributorem CTC Clatronic

Společnost Bell Technology spol. s.r.o. se stala výhradním distributorem produktů značky Clatronic pro český a slovenský trh. Stávající portfolio produktů rozšíří výrobky známé německé společnosti CTC Clatronic o řadu nových produktových kategorií z oblasti domácích spotřebičů.

Společnost CTC Clatronic nabízí široký sortiment produktů v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Její hlavní předností jsou jednotné ucelené řady produktů s důrazem na moderní trendový design a uspokojení potřeb i velmi náročných zákazníků. V jednotlivých produktových řadách tedy zákazníci mohou najít nejen nezbytnou kvalitu, ale rovněž atraktivní design, který učiní z běžných přístrojů denní potřeby stylový doplněk každé domácnosti.

Značka Clatronic patří na českém i slovenském trhu mezi lídry; z průzkumů znalosti značky vyplývá, že každá čtvrtá domácnost v České republice vlastní a používá přístroj od Clatronicu. Cílem výhradní distribuce Bell Technology je posílení stávající prodejní úrovně, a zejména zajištění kvalitnějšího zajištění servisního zázemí.

„Bell technology je pro CTC Clatronic silným a stabilním partnerem se zkušeností na poli obchodní i servisní. Pro maximální pohodlí nabízíme zákazníkům vlastní komplexní servisní zázemí a navíc jednáme o rozšíření s dalším servisním partnerem,“ řekl Martin Motl, obchodní a marketingový ředitel společnosti Bell Technology. „Clatronic nabízí široké portfolio produktů všech cenových kategorií, takže vybrat si může opravdu každý zákazník.“

Sortiment výrobků Clatronic lze nejsnáze rozdělit do tří řad: základní nejlevnější třídu, střední dražší řadu a luxusní designovou skupinu produktů. V těchto řadách najdou zákazníci nejen klasické domácí přístroje typu konvic, mixérů, espressovačů, fritéz, sendvičovačů, toasterů či přístrojů pro péči o vlasy, ale i zajímavosti jako minipračky pro chalupáře, nebo poloprofesionální duální fritézy pro malé bistra či občerstvení.

Výsadou všech přístrojů značky Clatronic je zachování maximální kvality produktu a dodržení všech evropských standardů po celou dobu jeho životnosti. Tyto vlastnosti jsou etalonem značky napříč všemi produktovými i cenovými řadami. „Snahou Clatronicu je nepřesvědčovat zákazníka pouze nejnižší cenou, ale kvalitou. Jsou to právě takové detaily, jako např. jmenovitý výkon, síla použitých plastů, dílenské zpracování atd., které se stávají důležitým prodejním argumentem, a právě ty jej odlišují od konkurence,“ doplnil Martin Motl.

Produkty značky Clatronic jsou na českém a slovenském trhu v prodeji prostřednictvím vybraných sítí hypermarketů, autorizovaných distributorů, kamenných obchodů a internetových prodejců.

Témata článku: Bell, Technology, Portfolio

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama