reklama

Banka ABN AMRO si pro vzdálené porady v reálném čase zvolila řešení od HP

Praha, 9. března 2007 – ABN AMRO , společnost působící globálně v oblasti bankovnictví, si zvolila řešení HP Halo Collaboration Studio s cílem vést jeho prostřednictvím jednání mezi účastníky v různých světových lokacích, a to živě, v reálném čase a tváří v tvář.

S tímto řešením bude banka ABN AMRO moci rychle reagovat na potřeby rychle se měnícího sektoru finančních služeb tím, že okamžitě svolá k jednání všechny klíčové investory. Kromě toho systém Halo redukuje náklady na cestování a urychluje vývoj kritických obchodních řešení. Nová řešení banka musí rychle dodávat na trh, aby si zachovala konkurenceschopné postavení na globálním trhu.

HP Halo Collaboration Studio umožňuje zúčastněným osobám vidět se navzájem v životní velikosti na kvalitních studiových obrazovkách a komunikovat spolu bez jakéhokoliv pozorovatelného zpoždění. V bankovním průmyslu se inovační metody spolupráce, umožňující na rozmanité potřeby zákazníků v různorodých lokacích v reálném čase reagovat, stávají stále více kritickými.

Systém Halo změní způsob, jakým ABN AMRO buduje a používá sdílené služby. Kanceláře rozmístěné po celém světě mohou vzájemně spolupracovat na určitém bankovním řešení a koncový produkt či finanční služba pak může být rychle přizpůsobena a znovu použita v kterékoliv bankovní pobočce nezávisle na lokalitě. Kromě toho mohou být zaměstnanci banky školeni bez nákladů na cestování.

"Systém Halo nám umožňuje neuvěřitelně efektivním způsobem přenášet a zvyšovat úroveň znalostí v rámci celé organizace, nezávisle na tom, kde se nacházejí naši jednotliví zaměstnanci," řekl Craig Hollenbaugh, viceprezident služeb infrastruktury  ABN AMRO. "Můžeme například mít dva týmy přes hypotéky v Nizozemí a v Brazílii, které vzájemně spolupracují na určité hypotéční službě a nemusíme tedy sestavovat plně samostatný tým pro každý jednotlivý region. Systém Halo budeme využívat rovněž jako cestu vyšší flexibility při vývoji nových produktů a služeb."

Banka ABN AMRO specificky použije systém Halo pro:

  • propojení pěti regionálních klientských poboček za účelem sdílení osvědčených praktických postupů,
  • propojení ABN AMRO se svými technologickými partnery, včetně outsourcovaných a zahraničních partnerů, s cílem zefektivnit spolupráci a redukovat čas pro uvedení nových řešení na trh,
  • zužitkování možností systému ve prospěch obsluhy klientů banky.

Na základě podmínek stanovených ve smlouvě zakoupí ABN AMRO celkem dvanáct kusů systému Halo pro své klíčové pobočky po celém světě. Banka nejprve nainstaluje systém v šesti lokacích - Amsterdam, Chicago, Hong Kong, Londýn, Bombaj  a Sao Paulo - další budou postupně následovat.

"HP demonstruje úsilí poskytovat svým zákazníkům komplexní služby, nikoliv pouze dílčí produkty," řekl John Wallace, viceprezident,  divize finančních služeb společnosti HP. "Se systémem Halo budou geograficky rozvrstvení zaměstnanci banky ABN AMRO moci vzájemně komunikovat a spolupracovat jako by byli ve stejné kanceláři."

Mezi zákazníky HP, kteří již systém Halo používají, se řadí například AMD, AIG Financial Products Corp., BHP Billiton, DreamWorks, General Electric Commercial Finance, Novartis a PepsiCo.

Řešení HP Halo Collaboration Studio v současné době slouží v řadě průmyslových odvětví, včetně lékárenského, finančního a výrobního, a je využíváno v 17 státech světa: Austrálie, Kanada, Chile, Čína, Francie, Německo, Hong Kong, Indie, Irsko, Izrael, Japonsko, Singapur, Španělsko, Nizozemí, Švýcarsko, Velká Británie a Spojené státy.

Témata článku: Halo, Hong Kong, Banky, Kong, Sao Paulo, Novartis, Chile, Amsterdam, Chicago, Indie

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama