reklama

Azlan spouští druhou fázi rozvojového programu go!voice

Divize Azlan společnosti Tech Data, která je na českém a slovenském trhu zastoupena společností Tech Data Distribution, ohlásila zahájení druhé fáze svého inovativního go!voice programu. Program je určen účastníkům partnerského programu společnosti Cisco a jeho cílem je rozvoj dovedností resellerů, stejně jako pomoc při snaze o získání akreditace pro technologie Cisco Voice.

Druhá fáze programu nabízí resellerům speciální workshopy, které představují rychlý způsob, jak se dozvědět více o technologiích Cisco, jako jsou například Unified Communications 500 switch (UC500) a Cisco Call Manager Express (CME). Workshopy však především naučí jednotlivé resellery, jak vytěžit maximum z Challenge and Reward programu společnosti Cisco.

Absolventi kurzu získají navíc řadu obchodních nástrojů pro podporu prodeje technologií Cisco Voice. Azlan těmto resellerům zajistí před- a poprodejní podporu a zároveň i možnost technologických konzultací se specialisty pro hlasové technologie Cisco, kdykoliv reseller narazí na specifické požadavky klientů. Pro omezený počet resellerů bude Azlan poskytovat i stínové financování v počátcích projektů.

Reselleři také získají přístup do akreditačních kurzů společnosti Cisco a asistenci během akreditačních procesů od statutu Cisco Select až k plné akreditaci Advanced Technology Partner for Voice. Bude jim rovněž nabídnut osobní account manager a přednostní přístup do katalogu Cisco Voice řešení.

David Harvey, ředitel Cisco Business Europe pro Azlan, říká, že nová fáze go!voice programu pomůže mnoha resellerům při oslovování rychle rostoucí oblasti trhu. „Hlas se neúprosně stěhuje na IP síť a mnoho zákazníků se proto bude obracet na svého dodavatele řešení Cisco. V oblasti UC500, CME a dalších hlasových nabídek má Cisco širokou paletu řešení, která uspokojí potřeby jak malých a středních podniků, tak i velkých společností. Hlasová komunikace bude v následujících letech velmi významnou příležitostí pro resellery společnosti Cisco. Rozvojem jejich dovedností a schopností jim Azlan pomáhá tento potenciál naplnit.“

„Školení a vzdělávání resellerů patří k základním službám, které Azlan jako value add distributor svým obchodním partnerům poskytuje. Rozšíření naší nabídky vzdělávacích programů a aktivit o rozvojový program go!voice znamená pro resellery další možnost, jak zvýšit svou kvalifikaci a posílit tak svou pozici u koncových uživatelů daných technologií,“ doplňuje ředitelka českého Azlanu Michaela Modálková.

Azlan má k dispozici pro resellery, kteří chtějí potenciálním klientům nabídnout možnost otestovat a zhodnotit systém přímo ve svých společnostech, průřez celým portfoliem produktů Cisco Voice.

Témata článku: Cisco, Voice, Go, Challenge, Maximum, Account

reklama