reklama

AXA používá profesionální sluchátka Jabra

Společnost GN Netcom, přední výrobce inovativních náhlavních souprav prodávaných pod značkou Jabra, oznámila, že její náhlavní soupravy Jabra GN 2000 USN NC mono, budou používány v Zákaznickém centru a Helpdesku Finanční skupiny AXA. Náhlavní soupravy Jabra poskytnou pracovníkům příjemné a pohodlné požívání, vyšší produktivitu práce a společnosti ušetří finanční prostředky.

Finanční skupina AXA, přední poskytovatel životního pojištění, penzijního připojištění, podílových fondů a nově i poskytovatel bankovních služeb, vybavila své zaměstnance Zákaznického servisu a Helpdesku náhlavními soupravami Jabra GN 2000 USB NC mono. Učinila tak z důvodu udržení vysokého standardu péče o zákazníky, kterých je takřka 1,5 miliónu v rámci České a Slovenské republiky. Efektivní a účinná péče o klienty a partnery je nepostradatelnou součástí vysokého standardu poskytovaných služeb. Proto bylo rozhodnuto zvolit sluchátka špičkové kvality - značku Jabra.

Jabra GN 2000 USB NC mono je drátová, snadno použitelná a lehká náhlavní souprava, která uživateli zajistí komfort a pohodlí i při hodiny trvajících hovorech. Jsou proto vhodná zejména do kontaktních center. Mikrofon náhlavní soupravy obsahuje technologii Noise cancelling (NC), která filtruje nežádoucí šum, například rušivé zvuky z okolí či hovor kolegů, a tak zvyšuje kvalitu přenosu zvuku. Komfortní používání zajišťují také vyměnitelné polštářky a různé způsoby nošení, které vyhovují individuálním volbám uživatelů.

„Výběrem správných sluchátek jsme se zabývali delší dobu. Chtěli jsme naše zaměstnance vybavit zařízeními, která zvýší nejen efektivitu práce, ale budou také líbivá, příjemná na nošení a hlavně dlouho vydrží. Jako pojišťovna komunikujeme se zákazníky převážně telefonicky, proto na kvalitu zvuku tolik dbáme. Chceme předcházet omylům, jež vytvářejí šumy a ruchy z okolí. Je pro nás důležité zajistit zákazníkům ten nejlepší možný servis,“ řekl Tomáš Satek, Head of Customer Contact Centre AXA.

Ke konečnému rozhodnutí výběru náhlavních souprav přispěl také velmi sofistikovaný nástroj Jabra. Představuje jej ROI kalkulátor, který je přístupný všem zájemcům na stránkách www.jabra.com/ROI/cz a pomocí kterého AXA spočítala vynaložené náklady a s nimi spojené úspory. ROI kalkulátor je jednoduchým a přívětivým nástrojem, který umožňuje vypočítat finanční výhody a nárůst produktivity při zavedení náhlavních souprav do provozu. Umožňuje přesně vypočítat počet dnů návratnosti počáteční investice i roční a denní úspory nákladů. „Možnost použití ROI kalkulátoru nám pomohla při finálním rozhodnutí.“ dodal Tomáš Satek. Za největší výhodu považují zaměstnanci skupiny AXA pohodlné používání, odolnost a funkci Noise cancelling.

„Se sluchátky Jabra jsem velmi spokojena, a to hlavně z důvodu lepší srozumitelnosti při komunikaci se zákazníky. Od doby, co používám náhlavní soupravu Jabra nemusím zákazníkům informace příliš často opakovat,“ uvedla Tereza Zornová ze Zákaznického servisu AXA. V rámci servisních služeb specialisté Jabra zaručují pomoc v každé situaci týkající se používání náhlavních souprav a řešení Jabra a jsou finanční skupině AXA trvale k dispozici.

Fotografie a loga ke stažení naleznete zde

Témata článku: Jabra

reklama