reklama

Avnet Technology Solutions a IBM pomáhají IT prodejcům, ISV dodavatelům a OEM výrobcům

Praha,  18. září 2007 – Avnet Technology Solutions, provozní skupina společnosti Avnet Inc. (NYSE: AVT) zaměřená na distribuci informační techniky pro firmy, společně se společností IBM (NYSE: IBM) představily unikátní program Embedded Solutions Initiative.  Tento program je zaměřen na podporu prodejců IT,  OEM výrobců a nezávislých prodejců softwaru (ISV) a má jim pomoci prosperovat na rostoucím trhu standardních průmyslových serverů.

Program Embedded Solutions Initiative, zaměřený na IBM System X a technologie systémů ukládání dat, je dostupný prostřednictvím Avnet Technology Solutions a umožňuje IT prodejcům, ISV a OEM integrovat technologické produkty se značkou IBM do svých zakázkových počítačových řešení, například v oblasti medicínských nebo výrobních aplikací.

Společnosti Avnet a IBM pracovaly společně na vytvoření programu Embedded Solutions Initiative, aby pomohly uspokojit specifické potřeby tohoto trhu s obratem mnoha miliard dolarů. Navíc Avnet poskytuje zdroje a služby s přidanou hodnotou, kterou partneři potřebují pro rentabilní urychlení zavedení produktů na trh. Jako součást programu poskytne Avnet členům Embedded Solutions Initiative služby zaměřené na konfiguraci, integraci, globální logistiku, poprodejní podporu, zavádění softwaru a řízení zásobovacího řetězce. Partneři programu Embedded Solutions Initiative budou těžit také z rozsáhlých odborných znalostí společnosti Avnet, založených na její globální spolupráci s IBM v ročním objemu 2 miliard dolarů, a také z globálního řízení zásob a z integračních zařízení společnosti Avnet.

„Standardizace hardwaru mění způsob, jakým partneři a prodejci využívající integrované počítačové produkty přistupují k vývoji technologických řešení,“ řekl John Paget, prezident Avnet Technology Solutions Global a dodává: „Partneři Embedded Solutions Initiative budou také moci dodávat svoje řešení koncovým zákazníkům po celém světě a rozšířit tak svůj geografický záběr například pomocí prodejních a distribučních kanálů v Severní Americe.“

Témata článku: IBM, Technology

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama