reklama

AVG získalo PrivacyChoice pro ochranu soukromí na internetu

Společnost AVG Technologies (NYSE: AVG), poskytovatel internetové a mobilní bezpečnosti, soukromí a optimalizace pro 150 milionů aktivních uživatelů, oznamuje, že získala PrivacyChoice, organizaci zabývající se ochranou online soukromí.

Hlavním posláním společnosti PrivacyChoice, která byla založena roku 2009, je zjednodušit ochranu soukromí na internetu. Poslední čtyři roky společnost pomáhala lidem po celém světě zajistit kontrolu nad jejich soukromím pomocí nástrojů webových prohlížečů.

PrivacyChoice poskytuje B2C i B2B nástroje, z nichž je stěžejní internetová aplikace pro spotřebitele Privacyfix. Privacyfix je oceněný browser plugin, který se zaměřuje na řešení obav internetových uživatelů týkajících se ochrany jejich soukromí a který jim umožňuje správu nastavení jejich soukromí na Facebooku, Googlu, LinkedIn a mnohých dalších internetových stránkách. Uživatelé mohou spravovat nastavení soukromí z jediného panelu, na kterém mohou vidět, které společnosti je na internetu sledují, které stránky sdílejí osobní informace a na kterých stránkách došlo v minulosti k úniku údajů.

„Od samotného počátku je naším posláním poskytovat více informací a efektivnější možnosti shromažďování, používání a také sdílení dat,“ říká Jim Brock, zakladatel PrivacyChoice a budoucí viceprezident AVG pro produkty na ochranu soukromí, „viděli jsme velký soulad mezi naším přístupem a úsilím, se kterým AVG vede uživatele k zodpovědnosti vůči jejich online soukromí.“

Privacyfix je momentálně dostupný v USA pro Google Chrome a Mozilla Firefox, následovat bude i Microsoft internet Explorer a další mezinárodní trhy. Protože uživatelé využívají ke svému digitálnímu životu stále více mobilní přístroje a také kvůli široké škále problémů, které mobilní soukromí představuje, bude letos Privacyfix zpřístupněn také pro operační systémy iOS a Android. To umožní rozšíření ochrany soukromí pro uživatele smartphonů a tabletů.

„Obě naše společnosti sdílí stejnou vizi, kterou je vést uživatele k zodpovědné péči o jejich soukromé online informace. Toto je klíčovou součástí našeho přístupu k poskytování soukromí, ochrany a výkonných řešení na různých platformách a zařízeních,“ poznamenal John Giamatteo, COO AVG Technologies, „věříme v to, že by měl uživatel převzít kontrolu nad svým online soukromím. Tato akvizice výborně podporuje toto naše přesvědčení, že je důležité, aby byli uživatelé v tomto ohledu sami aktivní.“

Akvizice PrivacyChoice obohacuje portfolio AVG produktů pro ochranu online soukromí uživatelů a koresponduje s celkovou filozofií společnosti. Jako bezplatnou aktualizaci k některým produktům nabízí AVG v současné době službu Do Not Track, která aktivně zabraňuje internetovým stránkám sledovat aktivity uživatele na internetu.

Témata článku: Antivirus, AVG

reklama