reklama

AVG Technologies upevňuje svou pozici ve Francii

Společnost AVG Technologies, výrobce světově nejpopulárnějšího, volně dostupného antivirového programu pro nekomerční účely, oznámila koupi firmy Square, současného exkluzivního distributora francouzské verze antivirového programu AVG a také otevření své francouzské pobočky. Od roku 2001 byly exkluzivně v celé Francii a dalších frankofonních zemích distribuovány produkty AVG firmou Square - prostřednictvím internetové stránky avgfrance.com a sítí specializovaných dealerů. Více než 110 milionů uživatelů po celém světě chrání své počítače a sítě volně dostupnými nebo placenými produkty společnosti AVG.

V současnosti má AVG Technologies téměř 6000 partnerů, distributorů a dealerů po celém světě; 800 z nich se nachází na území Francie a Korsiky. Ve Francii, kde celkový počet počítačů dosahuje téměř jednoho milionu, je více než 150 000 jejich uživatelů chráněno produkty AVG. Centrála firmy Square, nyní známá jako AVG Technologies France, sídlí ve městě Anglet na jihozápadě Francie.

„Rozhodnutí o koupi firmy Square a zřízení poboček AVG ve Francii bylo logickým krokem. Firma Square dlouhodobě buduje naši pozici na francouzském trhu a akvizice ještě více upevní naše postavení v tomto regionu,” řekl J. R. Smith, generální ředitel AVG Technologies. “Výrazný úspěch AVG jak u běžných uživatelů, tak u maloobchodníků, administrativních pracovníků, místních orgánů a dalších organizací nadále dokazuje, že řešení od AVG je špičkové jak z hlediska kvality, tak i výkonu a ceny.”

„Z akvizice Square společností AVG Technologies mám radost, protože Francie pro nás znamená klíčový trh,” řekl Thierry Bonhomme, někdejší generální ředitel Square a současný generální manažer AVG Technologies France. „Toto spojení nám dovolí podstatně rychleji expandovat, zvýšit náš podíl na trhu a zlepšit služby poskytované našim zákazníkům – je to velmi motivující období.”

“Významnou měrou jsme tohoto úspěchu dosáhli díky naší partnerské síti, tedy těm, kdo denně využívají výhod, které jim poskytují marketingové programy spjaté s řešením AVG,“ dodal Smith.

AVG je čtvrtým největším poskytovatelem antivirových řešení podle množství nainstalovaných programů v rámci uživatelské základny, očekává další růst v roce 2010 a chystá se reagovat na potřeby světových trhů prostřednictvím expanze svých technologií. Společnost bude zároveň poskytovat i různojazyčné varianty svých produktů a zvyšovat jejich kompatibilitu s operačními systémy. AVG pevně věří, že základní internetová bezpečnost by měla být zdarma, proto pokračuje v masivní nabídce nejpopulárnějšího, volně dostupného řešení. AVG se soustavně zaměřuje na inovace a zvyšuje ochranu svých řešení proti počítačovým virům, a stejně tak i proti výskytům internetových hrozeb a malware. AVG nabízí ochranu v reálném čase proti všem internetovým hrozbám, a to díky své jedinečné, volně dostupné technologii AVG LinkScanner. Také poskytuje účinnou ochranu osobních dat prostřednictvím IDP modulu. AVG je svým zákazníkům stále nablízku prostřednictvím webové technické podpory, která je k dispozici zdarma 7 dní v týdnu.

Odkazy

Témata článku: Antivirus, AVG, Smith

reklama