reklama

AVG je nejznámější antivir v České republice i ve Velké Británii

Brno, 7. června 2007 – GRISOFT, dodavatel bezpečnostního software AVG, dnes zveřejnil výsledky výzkumu veřejného mínění, který zjišťoval postavení značky AVG v České republice, Velké Británii a USA. Studii provedlo Factum Invenio ve spolupráci se společností Keating Concept prostřednictvím online výzkumu. Průzkumu se zúčastnilo celkem 3393 respondentů, mezi nimiž mírně převažovali uživatelé jiných antivirových systémů.

AVG Anti-Virus je ve své domovské zemi jednoznačně nejznámějším antivirovým systémem. Ihned si jej vybavilo 84 % oslovených IT manažerů v podnicích, které jej využívají a 76 % oslovených z podniků, kde mají konkurenční produkty. Spokojenost uživatelů ve všech případech přesahuje 90% hranici, ve Velké Británii dosahuje 98 % u profesionálních uživatelů a 99 a 100 procent u domácích uživatelů komerční verze a bezplatně dostupné varianty AVG Anti-Virus 7.5.

„Výsledky výzkumu ukázaly, že AVG je skutečně světová značka, přestože máme před sebou ještě hodně práce,“ vysvětluje Karel Obluk, technický ředitel společnosti GRISOFT. „Nejvíce si samozřejmě vážíme zjištěné spokojenosti našich zákazníků mezi profesionály i domácími uživateli. Velmi nás těší i téměř stoprocentní úspěch u britských zákazníků, ať už ve firmách či v domácnostech.“

Výzkum ukázal mimo jiné velmi kladné hodnocení technické kvality AVG Anti-Virus mezi zákazníky ve všech zemích. Vysokou technickou vyspělost přisuzuje produktu 89 % českých profesionálních uživatelů a 73 % uživatelů konkurenčního software. Ve Velké Británii je hodnocení ještě vyšší, dosahuje 92 %. V USA má značka AVG u svých uživatelů lepší technickou pověst než všechny domácí produkty. Technologickou úroveň AVG Anti-Viru pozitivně hodnotí 82 % amerických zákazníků.

Součástí výzkumu bylo také zjištění parametrů, podle nichž si zákazníci v České republice a Velké Británii vybírají bezpečnostní systémy pro ochranu firemních sítí i domácích počítačů. Pro firemní zákazníky v obou zemích je při výběru nejdůležitější nabídka funkcí v kombinaci s jejich kvalitou. Další požadavky se v České republice a Velké Británii liší. Čeští zákazníci dbají více na úroveň technické podpory a cenu produktu, britští IT manažeři si více všímají kompatibility s již nasazeným softwarem.

Témata článku: Software, Antivirus, AVG, Concept

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama