reklama

AVE CZ používá helpdeskové řešení od KAKTUS Software

Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, oznámila, že úspěšně dokončila projekt helpdeskového řešení pro společnost AVE CZ odpadové hospodářství, s.r.o. (www.avecz.cz).Implementované helpdeskové řešení je postaveno na platformě Microsoft Office SharePoint 2007.

Společnost KAKTUS Software poskytla komplexní služby zahrnující analýzu potřeb klienta, návrh nového řešení, přizpůsobení konkrétním požadavkům zákazníka a samotné nasazení celého řešení. V rámci úprav systému byla mimo jiné implementována podpora přijímání požadavků e-mailem a bylo upraveno workflow procesního řízení požadavků.

Systém byl dále rozšířen o další funkcionality, které například umožňují zadání požadavku externím partnerem, vytvoření nových pohledů a customizace pohledů existujících, modifikaci workflow v rámci zasílání notifikací a automatické načítání dat o autorovi z Active directory. Grafické řešení helpdesku bylo upraveno podle požadavků společnosti AVE CZ odpadové hospodářství.

„Nové řešení od společnosti KAKTUS Software nám poskytlo větší flexibilitu a možnosti při řízení incidentů,“ řekl Jan Svatoš, ředitel IT ve společnosti AVE CZ odpadové hospodářství. „Efektivnější řízení uživatelských požadavků a jejich evidence nám umožňuje řešit problémy rychleji a zvýšit produktivitu pracovníků, kteří se tak mohou plně věnovat své hlavní pracovní činnosti a nikoliv řešení technických záležitostí.“

Pro potřeby společnosti AVE CZ bylo použito řešení HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint Server 2007. Jedná se o systém, který umožňuje přehledným a komfortním způsobem zaznamenávat požadavky uživatelů a následně je díky interním procesům pomáhá řešitelům vyřešit.

Témata článku: Sharepoint, Workflow, Evidence

reklama