Avaya přináší integraci jednotné komunikace a mobilní platformy nabízející více aplikací z více zařízení na více místech

BASKING RIDGE, New Jersey, USA, 6. 12. 2006 – Společnost Avaya oznámila další důležitou vlnu iniciativ na poli Unified Communications (sjednocení různých způsobů komunikace a jejich jednotné ovládání), která bude dále formovat trh a měnit způsob, jakým podniky poskytují svým zaměstnancům strategické komunikační a kooperační nástroje pro práci na libovolném místě a zařízení.

AVAYA udává směr: Unified Communications je o možnostech přístupu koncového uživatele – nezávisle na platformě, síti, zařízení, aplikaci nebo místě

Uvádí novou rodinu produktů Avaya se čtyřmi firemními edicemi a s řešeními šitými na míru hlavním uživatelským segmentům

Přináší řešení Unified Communications pro podniky všech velikostí

 

 

Společnost spoléhá na vytvořenou základnu uživatelů Unified Communications, inovativní technologii a strategii založenou na dodávkách řešení pro koncové uživatele, která jsou postavena na otevřených standardech. Konkrétním projevem těchto iniciativ je uvedení rodiny produktů Unified Communications a také získání průkopníka v oblasti firemní mobility, společnosti Traverse Networks (viz tisková zpráva „Avaya kupuje Traverse Networks“ z 4. prosince).

 

     Edice nové rodiny Avaya Unified Communications dávají podnikům možnost vybrat správné aplikace na správná zařízení pro různé skupiny pracovníků s rozdílnými komunikačními potřebami, aby jim pomohly zlepšit produktivitu v libovolném místě provozování podnikových aktivit. Tyto edice zahrnují:

 

Unified Communications, Essential Edition – základní edice pro uživatele v kanceláři, kteří potřebují pokročilou podporu IP telefonie a posílání zpráv a základní konferenční funkce;

 

Unified Communications, Standard Edition – standardní edice pro typické uživatele, kteří těží z výhod pokročilých mobilních nástrojů včetně nástrojů pro sjednocení kancelářských a mobilních komunikací napříč všemi hlavními mobilními platformami;

 

Unified Communications, Advanced Edition – rozšířená edice pro uživatele, kteří získávají konkurenční výhodu spoluprací s velkými týmy pomocí prostředků integrované hlasové a grafické komunikace;

 

Unified Communications, Professional Edition – profesionální edice pro strategické informátory, kteří využívají výhod videokomunikací a rozpoznávání řeči, včetně videokonferencí ve vysokém rozlišení a hlasem ovládaného přístupu ke zprávám a dalším personálním aplikacím.

 

     Dnešní podnikové komunikační systémy jsou různorodé, globální a fragmentované. Rodina řešení Avaya Unified Communications je založena na otevřených průmyslových standardech a protokolech napříč platformami, které umožňují snadnou a nenákladnou integraci komunikačních nástrojů mezi různorodými sítěmi, aplikacemi, zařízeními a zejména okruhy uživatelů. Avaya je první společností, které realizuje širokou otevřenou strategii Unified Communications, a v důsledku toho jediná společnost, která je schopná integrovat fragmentované a rozdílné standardy, protokoly a platformy a přinést koncovým uživatelům skutečné řešení sjednocené komunikace. Čtyři nové edice produktů rodiny Avaya Unified Communications budou dostupné v první polovině roku 2007 a cena bude odvozena od instalačních a licenčních podmínek.

 

     S touto novou vlnou iniciativ na poli sjednocených komunikací pokračuje Avaya v naplňování svojí vize inteligentních komunikací (Intelligent Communications) – zabudování komunikačních aplikací do podnikových procesů pro zlepšení služeb, zkrácení výrobního cyklu a získání konkurenčních výhod.

 

     „Strategie Avaya Unified Communications dále posílila přímou integraci našich řešení se stávajícími sítěmi a aplikacemi“, řekl Eileen Rudden, který je viceprezidentem a generálním ředitelem nedávno vytvořené divize Avaya Unified Communications. „Například naše vlajkové produkty pro zpracování telefonických zpráv a pořádání konferencí umožňují integraci komunikací s aplikacemi Microsoft Exchange a Outlook, a také s IBM Lotus Domino, Notes a Sametime, které jsou nejoblíbenějšími rozhraními na stolních počítačích. Integraci pro Microsoft Office Communicator začneme dodávat v příštím čtvrtletí. Podobně spolupracujeme také s telekomunikačními lídry, včetně společností Nokia a RIM Blackberry, na rozšíření mobilních firemních komunikací na dobře známá personální komunikační zařízení.“

 

Zavedení řešení Unified Communications u zákazníka

     Ve spolupráci se svým obchodním partnerem Cross Telecom dodala společnost Avaya řešení Unified Communications do Intermountain Healthcare, neziskového zdravotnického systému sloužícího obyvatelům Utahu a jihovýchodního Idaha. Nové zařízením, které má být uvedeno do provozu v roce 2007, spojí 40 nemocnic a 130 klinik. „Implementujeme Avaya Modular Messaging na centralizovanou architekturu, abychom pomohli našim zdravotnickým profesionálům sdílet snadněji zprávy,“ řekl Jim Wilhelmi, manažer firemních telekomunikací pro Intermountain Healthcare. „Rovněž zavedeme Avaya Meeting Exchange pro hlasové konference, kde očekáváme zlepšení spolupráce mezi naším personálem a také s pacienty.“

 

***

 

 

O společnosti Avaya

Společnost Avaya Inc. navrhuje, staví a spravuje komunikační sítě pro více než milion firem po celém světě včetně 90% nejvýznamnějších firem ze seznamu FORTUNE 500.

Společnost Avaya je předním světovým dodavatelm bezpečných a spolehlivých IP telekomunikačních aplikací, systémů a služeb. Své produkty poskytuje velkými i malým firmám. Společnost pomáhá stávajícím i novým zákazníkům dosahovat vynikajících podnikatelských výsledků díky aplikacím vyspělé technologie pro konvergenci hlasové a datové komunikace poskytováním bezkonkurenčních komplexních služeb celosvětového rozsahu. Více informací najdete na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com .

 

 

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:

 

Paulina Kółkowska                                                                           Zuzana Záhorová               

Avaya Poland                                                                                     PRAM Consulting s. r .o .

Tel. (22) 577 37 00/37                                                                      Tel. +420 603 189 570

Fax. (22) 577 38 00                                                                           Fax. +420 224 913 003

e-mail: pkolkowska@avaya.com                                                   e-mail: zuzana.zahorova@pram.cz 

 

Témata článku: Essential

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek