reklama

Avaya představila řešení pro audiokonference a spolupráci - Meeting Exchange Express

Guildford, UK – Avaya Inc. (NYSE: AV), 21. 5. 2007 - Avaya, přední světový poskytovatel aplikací, softwaru a služeb pro firemní komunikaci, oznámila celosvětovou dostupnost produktu Avaya Meeting Exchange Express, softwarového řešení pro pořádání audiokonferencí určeného pro středně velké podniky, které je dobře integrováno s aplikacemi pro webové konference a dalšími klientskými aplikacemi od společností Microsoft, IBM a Adobe.

Schopnost okamžitě organizovat a pořádat konferenční hovory umožňuje podnikům rychle reagovat na měnící se potřeby podniku a požadavky zákazníků a získat pomocí progresivních komunikačních aplikací (Intelligent Communications) konkurenční výhodu při současné úspoře nákladů.
Na základě analýz reálných dat zákazníků a zveřejněných průměrných cen poskytovatelů služeb společnost Avaya usuzuje, že podniky vydávající měsíčně 2500 a více dolarů za nakupované konferenční služby mohou přechodem na Meeting Exchange Express dosáhnout návratnosti této investice během 10 měsíců a ušetřit v průměru 1400 dolarů měsíčně.

Avaya Meeting Exchange Express spolu s řešením kontaktního centra Avaya Customer Interaction Express jsou sofistikované softwarové aplikace, které rozšiřují možnosti portfolia společnosti Avaya pro podniky střední velikosti. Toto portfolio nyní zahrnuje Avaya IP Office, Avaya MultiVantage Express a další nabídky založené na aplikaci Avaya Communication Manager.
Avaya celosvětově vede v ukazateli výše prodejů portů pro audiokonference.  Avaya Meeting Exchange Express je založen na stejné softwarové technologii jako špičkový produkt Avaya Meeting Exchange Enterprise, řešení pro konference používané velkými společnostmi a předními poskytovateli služeb na celém světě.

V konfiguracích, které podporují až 300 současných účastníků audiokonference pomocí jediného serveru, nabízí software Avaya Meeting Exchange Express rozšířené funkce ve vysoce spolehlivé, snadno implementovatelné, jednoduše ovladatelné a na standardech založené architektuře, která usnadňuje integraci v sítích od více dodavatelů. Pomocí průmyslových standardů, jako je Session Initiation Protocol (SIP) nebo klasický TDM, se může Meeting Exchange Express připojit k řešení IP telefonie Avaya Communication Manager nebo prakticky k jakémukoliv jinému komunikačnímu serveru nebo firemní ústředně.

„Podniky využívají audiokonference pro spolupráci, protože poskytují snadný a pohotový způsob spojení lidí pomocí libovolného telefonu, aniž by museli cestovat nebo používat speciální zařízení,“ řekl Brent Kelly, samostatný analytik a partner Wainhouse Research. „Provozování audiokonferencí bez externího zprostředkovatele zaznamenalo v roce 2006 dvouciferný růst a očekáváme, že tento trend bude pokračovat. Podniky všech velikostí dělají pokroky při přechodu na Unified Communications a předpokládá se, že konferenční řešení budou hrát na tomto trhu významnou úlohu.“

Avaya Meeting Exchange Express přináší následující možnosti:

  • Integrace s IBM Lotus Sametime a Web Conferencing: Poskytuje pracovníkům přístup k možnostem pokročilé podnikové komunikace ze známého rozhraní Lotus Sametime na jejich PC nebo notebooku. Toto řešení umožňuje uživatelům navázat z prostředí klienta IBM Lotus Sametime Connect pouhým kliknutím hovor s jedním nebo více lidmi. Přístup ke konferenčním funkcím, například zapnutí/vypnutí vstupu, je zprostředkován tlačítky na obrazovce. Konferenci lze spustit jedním stisknutím tlačítka myši. Webové konference a audiokonference mohou být řízeny funkcemi na obrazovce, které umožňují identifikovat účastníky, vypnout vstup do hovoru, odpojit účastníky nebo přizvat další účastníky.
  • Integrace s Microsoft Outlook: Poskytuje přídavné rozhraní, které podporuje integrované plánování audiokonferencí s uživateli známé obrazovky Microsoft Outlook. Rozhraní umožňuje také přístup k informacím o konferencích. Informace o vyžádané nebo plánované konferenci jsou automaticky vkládány do pozvánek k poradám. 
  • Vestavěné webové rozhraní: Umožňuje administrátorům monitorovat a ovládat systém snadno, bezpečně a intuitivně prostřednictvím PC nebo notebooku. Ovládání je zjednodušeno pomocí klienta LDAP (Light-weight Directory Access protocol), který může být nakonfigurován administrátorem přes webové uživatelské rozhraní. Koncoví uživatelé mají také přístup k webovému uživatelskému rozhraní pro plánování konferencí.
  • Pokročilé funkce pro moderátora konference: Pomocí signálů tónové volby z klávesnice telefonu mohou organizátoři konferencí provádět pokročilé funkce včetně záznamu konferenčního hovoru, zapnutí/vypnutí přednáškového režimu pro odpovídání na dotazy, vypnutí/zapnutí vstupu do hovoru, uzamknutí a odemknutí přístupu do konference, přehrání seznamu účastníků a spuštění, zastavení a přehrání záznamů konference. Příkazy vyvolávané tónovými signály je možné přizpůsobit dříve používaným příkazům, aby se usnadnil přechod od externí služby k používání vlastního firemního řešení.

Meeting Exchange Express rozšiřuje příležitosti pro obchodní partnery společnosti Avaya a vytváří novou nabídku pro rostoucí trh středních podniků. Tento produkt, založený na standardních platformách s opakovatelnými postupy implementace a funkcemi pokrývajícími širokou škálu potřeb uživatelů, dává autorizovaným partnerům obchodních kanálů společnosti Avaya nový nástroj pomáhající uživatelům těžit z výhod IP telefonie.

„Schopnost spolupracovat s kolegy a zákazníky v různých místech je jádrem inteligentních komunikací,“ řekla Eileen Rudden, viceprezidentka a generální ředitelka divize Unified Communications společnosti Avaya. „Svým snadno použitelným rozhraním pro pořádání konferencí a také možností řídit rozsáhlou spolupráci formou porad pomáhá software Avaya Meeting Exchange podnikům všech velikostí urychlit procesy rozhodování a optimalizovat obchodní operace.“

Témata článku: Microsoft, Meeting, Exchange, Express, Microsoft Outlook, Brent, Kelly, Sip

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama