reklama

Avaya one-X Portal dává pracovníkům možnost snadného webového přístupu ke komunikacím

VoiceCon Spring 2007, stánek 601, Orlando, Florida, 12. 3. 2007 – Avaya, přední světový dodavatel firemních komunikačních aplikací, systémů a služeb, ohlašuje Avaya one-X Portal, webové rozhraní, které umožňuje zaměstnancům snadný a bezpečný přístup k telefonním, messagingovým, mobilním a konferenčním aplikacím Avaya.

Avaya one-X Portal zlepšuje produktivitu, uživatelskou kontrolu a fungování firmy tím, že konsoliduje komunikační aplikace a adresáře do jediného uživatelského rozhraní, ke kterému lze přistupovat za jakéhokoliv počítače platformy PC nebo MAC.

Zaměstnanci mohou díky Avaya one-X Portal pohodlně pracovat na jakémkoliv počítači. Tento portál také zjednodušuje přístup k pokročilým komunikacím, jež mohou urychlit reakce a zlepšit spolupráci při snížení nákladů ve firmě. Komunikační úkoly mohou být iniciovány a řízeny s použitím metod známých z desktopů:
o zavolání pouhým kliknutím na jméno nebo číslo v záznamech hovorů či v integrovaných adresářích; o řízení a kontrola konferenčních hovorů s použitím panelu na displeji; o kliknutím na jméno lze přidat účastníka ke konferenčnímu hovoru; o prohlížení, třídění a záznam zpráv hlasové pošty v jakémkoliv pořadí.

Avaya one-X Portal zlepšuje kontrolu uživatelů nad jejich komunikacemi, tím že umožňuje definovat, s kým chtějí v reálném čase komunikovat. Pracovníci si mohou nastavit preference jako např. Find Me/Follow Me/Hide Me, které umožňují selektivní přesměrování hovorů a kontaktů podle toho, jak je zaměstnanec dostupný. Lze také zapnout, nastavit či vypnout mobilní funkci jako např. Extension-to-Cellular, která dovoluje přeposlání hovorů jak na číslo v kanceláři, tak na mobilní telefon.  

„Avaya one-X Portal je vysoce cenově efektivní sjednocené komunikační řešení, které zjednodušuje pracovníkům komunikaci a současně se jednoduše ovládá,“ uvedla Eileen Rudden, viceprezidentka a hlavní manažerka Unified Communications, Avaya. „Portál odstraňuje potřebu nasazovat několik komunikačních aplikací na počítačích uživatelů a zvyšuje jejich schopnost přistupovat ke všem komunikačním funkcím z jediného počítače připojeného na internet.“

Avaya one-X Portal také podporuje zajištění fungování firmy a jeho plánování, protože zaměstnanci mohou využívat osobní nebo veřejné počítače s připojením na protokolu http pro přístup ke své firemní komunikaci Avaya v případě, že se nemohou dostat na své pracoviště kvůli extrémnímu počasí, nedostupnosti zařízení nebo jiným nepředvídatelným nehodám.  One-X Portal nabízí funkce umožňující přesměrování hlasu na telefon v počítači, kanceláři, mobilu, doma nebo na jiný vzdálený telefon, tak aby bylo dosaženo optimální hlasové kvality.

„Při současném trendu virtuálních pracovišť potřebují uživatelé vědět, že je mohou spolupracovníci, klienti a partneři zastihnout kdykoliv a kdekoliv. Současně ale musí IT reagovat na problém snižování nákladů a složitosti správy,“ říká Melanie Turek, hlavní analytička, Frost & Sullivan.  „Jednoduché sjednocené komunikace, které integrují osobní přítomnost, konference a spolupráci jsou pro úspěch podniků kriticky důležité – a zaměstnanci musí mít přístup k těmto aplikacím odkudkoliv a kdykoliv je potřebují.“

Pro IT oddělení ulehčuje Avaya one-X Portal technické problémy spojené s efektivní prací zaměstnanců odkudkoliv a zavádění pokročilých komunikačních nástrojů pro velký počet zaměstnanců. Rychlá a snadná implementace, správa a řízení na centralizovaném webovém serveru eliminuje potřebu instalování komunikačních aplikací na uživatelské počítače. Protože one-X Portal využívá jak korporátní VPN, tak  autentifikační systémy, je komunikace bezpečná –  bez ohledu na to, zda je uživatel na podnikovém nebo veřejně přístupném počítači. 

Témata článku: Internet, One X, Portal, Follow Me, Frost, Cellular, Preference

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama