reklama

AVAYA evropské partnerské setkání „EMEA Partner Conference 2006“

Praha, 8. 1. 2007 – Společnost Avaya Inc., přední světový výrobce a dodavatel firemních komunikačních aplikací, systémů a služeb, uspořádala v prosinci 2006 v Římě konferenci pro svoje obchodní partnery z Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Konference byla věnována nejnovějšímu vývoji partnerské strategie, aktuálním produktům a řešením a v neposlední řadě marketingu společnosti.

Avaya zde uvedla nový portál pro obchodní partnery „EMEA BusinessPartner Portal“, spuštěný poprvé 16. října 2006. EMEA Partner Conference se účastnilo přes 250 předních distributorů, systémových integrátorů, poskytovatelů služeb a prodejců s přidanou hodnotou (VAR) z oblasti EMEA. Avaya zde mimo jiné také představila letošní držitele cen „Avaya Channel Award“, udělovaných každoročně nejlepším obchodním partnerům za růst obratu a významné obchodní úspěchy.

„V roce 2006 jsme zaznamenali pokračující růst a zvýšené úsilí našich obchodních partnerů z oblasti EMEA,“ prohlásila Patricia Hume, viceprezident Avaya pro nepřímé prodeje (prodeje prostřednictvím obchodních partnerů) v EMEA. „Naše příjmy významně vzrostly, počet odborných certifikací stoupl o 80 % a do našeho partnerského programu „BusinessPartner Program“ se zapojilo o 50 % více společností.“

Partneři jsou hybnou silou prodeje produktů a řešení Avaya, proto je partnerský obchodní model všestranně podporován v rámci jednotného motta společnosti Avaya „The Power of ONE“. Význam „jedničky“ v tomto kontextu chápe Avaya  mnohostranně. Jak z hlediska stávající či cílové  pozice na trhu v oblasti IP telefonie a kontaktních center, tak také z hlediska nedávno představené nové produktové řady  s obchodní značkou ONE v názvu či v neposlední řadě z hlediska  cílů v oblasti zákaznického pohledu na společnost Avaya jako na prvotřídního dodavatele komplexních, univerzálních, spolehlivých a bezpečných produktů, aplikací a služeb.

 „Úspěšní prodejci přešli od dodávek samotných produktů k poskytování kompletních softwarových a servisních řešení,“ říká Alastair Edwards, hlavní analytik pro průzkum trhu u firmy Canalys. „Tato řešení mají podstatný vliv na utváření vztahů se zákazníky a úspěšní partneři společnosti Avaya profitují z její podpory, zaměřené na nepřímé prodejní formy prostřednictvím  systémových integrátorů a distributorů a dalších certifikovaných partnerů.“

Během konference informovala společnost Avaya také o svém novém portálu pro obchodní partnery „EMEA BusinessPartner Portal“, spuštěném poprvé 16. října 2006. Partneři ocení jeho významná vylepšení, týkající se přístupu k materiálům a celkového způsobu práce. Portál integruje tři dříve samostatná centra – pro velké společnosti, SMBS a Tenovis-Partners – a poskytuje všechny prostředky pod jednou snadno použitelnou službou. Nový portál umožňuje intuitivní navigaci a přístup k novým a rozšířeným prodejním materiálům a nástrojům, včetně Partner Marketing Central. Partner Marketing Central je centrem pro rychlé stažení propagačních materiálů, e-mailů a šablon pro snadné vytváření personalizovaných zásilek. Tyto materiály lze jednoduše upravovat například doplněním značky prodejce.

Společnost Avaya ocenila na konferenci mnoho ze svých předních partnerů, mimo jiné firmu Croc, která získala cenu Enterprise EMEA BusinessPartner of the Year za dlouholeté vynikající prodejní výsledky včetně růstu obratu o více než 90 % během minulého fiskálního roku, zatímco firma Touchbase Connectivity obdržela cenu SMB EMEA Business Partner of the Year za nárůst obratu SMB produktů a řešení o 125 % během dvanácti měsíců. Společnost Telefonica získala ocenění Avaya EMEA Service Provider of the Year za svoji strategickou činnost ve Španělsku ve prospěch společnosti Avaya a svůj loňský 150% růst. Avaya odměnila také Dimension Data Group  cenou EMEA System Integrator of the Year, vyzdvihující její práci v Jižní Africe, kde rozšířila svoje obchodní aktivity o více než 40 procent a spolupracovala se společností Avaya na významném projektu pro Standard Bank. Cena EMEA Growth Award – Enterprise byla předána ComTel GKS z Německa, která úspěšně navázala  na své aktivity v rámci dřívějšího partnerského programu Tenovis a zvýšila svůj celkový obrat v roce 2006 o zhruba 67 procent.

Navíc bylo za svůj výkon ve fiskálním roce 2006 oceněno v jednotlivých kategoriích sedm dalších obchodních partnerů z programu EMEA BusinessPartner: EMEA Applications BusinessPartner Award: Sabio, Velká Británie; EMEA Growth Award: SET SRL, ItálieEMEA Growth Award Distributor – SMB: Nimans, Velká Británie; EMEA Distributor of the Year Award – SMB: IP Vista, Francie; EMEA Distributor of the Year Award – Enterprise: Crane; EMEA Technology Partner of the Year Award: Extreme.

Témata článku: Partner, Portal, Central, Edwards, Telefonica

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama