reklama

Avaya bude „účinkovat“ v londýnské Royal Albert Hall

GUILDFORD, Velká Británie, 6. června 2007 – Royal Albert Hall, jedna z nejcharakterističtějších budov Velké Británie, která hostí špičkové umělce ze všech koutů světa a přináší publiku ta nejlepší živá vystoupení, zavedla řešení IP telefonie od společnosti Avaya Inc., aby mohla poskytovat zákaznické služby 1,2 milionu návštěvníků, kteří do tohoto stánku kultury každoročně zavítají, na stejně vysoké úrovni, jakou mají zdejší představení.

Investice do konvergovaného komunikačního řešení, založeného na platformě pro IP telefonii Avaya Communication Manager a datové síti od Extreme Networks, byla provedena jako součást snahy Royal Albert Hall o další zvýšení standardu služeb nabízených zákazníkům a pořadatelům různých akcí. Nové hlasové a datové řešení podporuje požadavky na telefonování uživatelů v rámci organizace a nabízí také rozšířené funkce prostřednictvím kontaktního centra Box Office.
„Překonat očekávání zákazníků je základním principem služeb poskytovaných Royal Albert Hall,“ řekla Sarah Woods, ředitelka Royal Albert Hall pro vztahy se zákazníky. „Viděli jsme, že zavedení IP telefonického řešení nám nabízí ohromné možnosti při rozšiřování způsobů komunikace s našimi zákazníky. Každý rok k nám přes kontaktní centrum přichází kolem 520 000 hovorů a nyní můžeme zájemce o informace obsloužit přes systém hlasových zpráv, což se projeví ve vyšší efektivitě zejména při špičkovém provozu. Nové řešení zlepšilo také získávání statistických informací o provozu a umožnilo nám zlepšit produktivitu práce.“

Návrh řešení přispěje také ke snížení nákladů na komunikaci, protože sjednocuje hlasovou a datovou infrastrukturu do jediné centralizované sítě.

„Kromě pokrytí vlastních komunikačních potřeb jednoho z kulturních center Londýna a jedné z největších uměleckých institucí světa je důležitá i komunikace s okolím, protože Royal Albert Hall působí také na velmi konkurenčním trhu prestižních kulturních organizací a proto je nezbytná špičková komunikační infrastruktura,“ řekl Buddie Ceronie, viceprezident Avaya pro Velkou Británii, Irsko a jižní Afriku. „Avaya má v těchto oblastech rozsáhlé zkušenosti a jsme rádi, že jsme mohli pomoci Royal Albert Hall splnit všechny její plány v oblasti komunikací.“ 

Nový komunikační systém Royal Albert Hall obsahuje také systém Avaya Modular Messaging, který dává uživatelům k dispozici jedinou schránku pro mobilní telefony i telefony s pevnou linku a také pro nové IP telefony Avaya. Série Avaya 9620 je určena speciálně pro uživatele, kteří používají telefon celý den, a poskytuje jim dobře vyváženou kombinaci funkcí a jednoduchého intuitivního rozhraní, která zvyšuje produktivitu zaměstnanců.

Témata článku: Hall, Royal, Sarah

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama