reklama

AutoCont posiluje v segmentu SMB

Praha, 6.února 2007 – Do společnosti AutoCont CZ a.s. na pozici obchodního a marketingového ředitele segmentu SMB, nastoupil pan Vladimír Dvořák.

Do pozice obchodního a marketingového ředitele segmentu SMB (Small and Medium Business) nastoupil pan Vladimír Dvořák, který do AutoContu přišel ze společnosti LogicaCMG, kde pracoval jako manager pro prodej do státní správy. V předchozích letech pracoval ve společnosti COMPAQ jako Chanel Sales a marketing manager a následně ve firmě Hewlett Packard kde zastával funkci ředitele divize osobních počítačů.

Ve společnosti AutoCont bude jeho hlavním úkolem řízení a rozvoj obchodních aktivit v segmentu SMB.Vladimír Dvořák bude primárně zodpovědný za vygenerovanou obchodní marži v tomto segmentu.

Témata článku: Segment, Chanel

reklama
Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma o počítačové bezpečnosti

AMD Ryzen přichází

Velké testy kinoprojektorů a levných špuntových sluchátek

Příslušenství do USB-C

reklama
reklama