Atlas.cz se rozhodl nasadit řešení Microsoft Dynamics CRM

Dne 1. 9. 2007 byla zahájena implementace systému Microsoft Dynamics CRM ve společnosti Atlas.cz. Atlas.cz bude s pomocí Microsoft Dynamics CRM řešit zejména správu databáze firemních kontaktů, evidenci informací o komunikaci se zákazníky, informací o objednávkách, řízení a vyhodnocování svých marketingových aktivit, manažerské výstupy pro zaměstnance a další. CRM aplikace od společnosti Microsoft tím nahradí několik již nevyhovujících interních systémů. Řešení začne postupně využívat celé obchodní oddělení společnosti Atlas.cz, které dnes představuje okolo 150 zaměstnanců obsluhujících jak Českou, tak Slovenskou republiku. „Součástí naší nové strategie jsou společně s  kvalitními službami také kvalitní interní systémy, které zvýší efektivitu práce našich obchodních zástupců,“ uvádí Miloš Houfek, IT ředitel společnosti Atlas.cz.

Celý projekt se nyní nachází ve fázi příprav - časové plánování, výběr testovacích týmů, tvorba prezentací pro zaměstnance, příprava integrace do ostatních interních systémů Atlas.cz, plánování školení uživatelů a migrací dat. Předpokládané spuštění CRM systému do plného provozu  je plánováno na počátek roku 2008. Zároveň s řešením pro řízení zákaznických vztahů bude zprovozněn také „contact center software“ od společnosti Genesys  (provázaní systémů bude řešeno prostřednictvím tzv. Gplus Adaptéru).

Témata článku: Software, Microsoft

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek