reklama

ATLAS poskytuje výsledky nejpoužívanějšího českého vyhledávače

Praha, 1. srpna 2007. Od srpna 2007 bude na Atlasu spuštěno fulltextové vyhledávání s nejdůvěryhodnějším zdrojem v České republice – Seznamem. Jde o unikátní spolupráci na českém internetu, která vyplývá z nedávno ohlášené strategie portálu pod interním názvem Atlas+.

„Atlas si vybral cestu, která je postavena na kvalitních obsahových a portálových službách. Dosavadní služby Žena (zena.atlas.cz), Pikant.cz, nově spuštěný email (email.atlas.cz) či unikátní amapy.cz jsou ukázkou toho, že se nám daří naši vizi plnit. Stejnou kvalitu chceme nabídnout i v oblasti vyhledávání. Zde jsme zvolili cestu partnerské spolupráce, která našim uživatelům nabídne produkt, který je oceňován pro svou důvěryhodnost. Jsem rád, že tímto krokem podpoříme český produkt a zároveň poskytneme našim uživatelům kvalitní vyhledávání,“ vysvětluje spolupráci David Duroň, generální ředitel společnosti ATLAS.CZ.

„Ze strany Seznamu je projekt s Atlasem prvním z řady těch, které chceme na internetovém trhu společně s dalšími českými subjekty podniknout. Naše vyhledávání poprvé nabízíme jako komerční službu se všemi jeho kvalitami a věříme, že přinese uživatelům Atlasu ten nejlepší uživatelský zážitek,“ říká k nové spolupráci ředitel Seznamu Pavel Zima.

Seznam.cz jako nejpoužívanější český vyhledavač zvítězil v řádném výběrovém řízení. Spolupráce dvou českých portálů v oblasti vyhledávání bude znamenat pro zákazníky Atlasu z řad menších a středních firem vyšší efektivitu jejich komunikace a mediálních kampaní na portálu Atlas.

Témata článku: Atlas, Zima

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama