reklama

AQUEL Bohemia mění image webových stránek

V březnu 2008 představila společnost AQUEL Bohemia s.r.o. nové webové stránky. Zahajuje tak celkovou změnu image společnosti, která v současné době operuje jako největší dovozce a prodejce produktů pro domácí doúpravu pitné vody jak v České republice, tak i v dalších zemích střední a východní Evropy. Nové stránky tak mohou čtenáři navštívit také v anglické, ruské, německé a bulharské mutaci.

„O nových webových stránkách jsme uvažovali půl roku. Chceme změnit celý Corporate Design ve smyslu našeho podnikání, a tím je motiv vody, který se prolíná všemi stránkami,“ vysvětluje Martin Novotný, vedoucí PR oddělení firmy AQUEL Bohemia, a dodává: „volili jsme spolupráci hned s několika kvalitními nezávislými grafiky a myslím, že se naše společné úsilí vyplatilo.“

Nové stránky jsou dle Novotného jednodušší, systematičtější a modernější. Návštěvníkům mají přinést logičtější přehled v jednotlivých sekcích. „Na rozdíl od původního webu jsme zásadně změnili vzhled, technologii, strukturu i ráz informací. Seřadili jsme vše do logických skupin a oddělili informace pro spolupracovníky, zákazníky a nové zájemce o spolupráci,“ vysvětluje změny Novotný. Stránky společnost AQUEL vybudovala také s ohledem k probíhající expanzi do zahraničí.

Nové webové stránky testovali vývojáři a zaměstnanci společnosti AQUEL celé 2 měsíce.

Změnou image však prochází celá firma, tedy i ostatní komunikační nástroje od vizitek přes hlavičkové papíry až po manuály, prospekty a katalogy.

Témata článku: Bohemia

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama