reklama

Aquasoft: do tří let plánujeme obrat ve výši 300 miliónů

Praha, 19. dubna 2006 – Společnost Aquasoft dosáhla v uplynulém roce tržeb ve výši 118 miliónů korun. Potvrdily to hospodářské výsledky za rok 2005.

Aquasoft vznikl v roce 1996 a v průběhu deseti let zaznamenává nárůsty obratu pravidelně. Petr Franc, generální ředitel společnosti, vidí v průběžném navyšování obratu cílenou synergii tří faktorů. Prvním z nich je orientace na dlouhodobé vztahy s klíčovými zákazníky, díky které Aquasoft za deset let své existence neztratil ani jednoho klíčového zákazníka. Důležitou roli sehrává i zvládnutí věcné problematiky oblasti, kterou mají technologie podporovat. „Na trh jsme vstoupili s tím, že se jako IT dodavatel musíme koncentrovat nejen na technologie, ale také na prostředí, ve kterém se IT řešení bude využívat. Znalost potřeb konkrétného prostředí nám vždy poskytovalo a poskytuje určitou konkurenční výhodu,“ říká Petr Franc.Třetím faktorem, který má podle něj vliv na dlouhodobý růst obratu, je neustálá práce na inovaci produktového portfolia a rozšiřování aktivit do dalších perspektivních tržních segmentů i v období, kdy se firmě v těch stávajících mimořádně daří.

V roce 2005 tvořil hospodářský výsledek před zdaněním 12 637 000 korun, počet zaměstnanců Aquasoftu se k  31.12.2005 vyšplhal na 104 lidí a průměrná tržba na jednoho z nich činila 1 221 000 korun. Současně Aquasoft zaznamenává vysokou návratnost vlastního kapitálu, která v roce 2005 činila 31%. Podle Marka Kavana, finančního ředitele Aquasoftu, je zhodnocení finančních prostředků ukazatelem, který chce Aquasoft stabilně udržovat na vysoké úrovni.

VYBRANÉ HOSPODÁŘSKÉ UKAZATELE 2005

Tržby

118 430 000,- Kč

Hospodářský výsledek před zdaněním

  12 637 000,- Kč

V letošním roce Aquasoft plánuje navýšení tržeb na 150 miliónů korun, což představuje 27% meziroční nárůst. Hospodářský výsledek před zdaněním by pak podle plánu 2006 měl dosáhnout 15 miliónů korun. „Plán sestavujeme na základě již poznaných obchodních příležitostí, což nám dává schopnost plánovat s vysokou mírou přesnosti,“ udává Marek Kavan. Podle jeho slov chce Aquasoft vykazovat v následujících třech letech meziroční nárůst tržeb v úrovni 25 až 30% a do tří let dosáhnout obratu ve výši 250 až 300 miliónů korun. „Majoritní část zisku přitom každoročně věnujeme do dalšího rozvoje firmy, letos tomu nebude jinak. Tyto prostředky investujeme do lidského kapitálu, inovací produktů a nákladů na výzkum a vývoj.“

Limitujícím faktorem pro další růst společnosti přitom podle generálního ředitele Petra France není nedostatek obchodních příležitostí, ale získávání dostatečně kvalifikovaných odborníků. „Za jakýmkoli úspěchem stojí lidé. Velkou část zisku proto i v letošním roce věnujeme do dalšího vzdělávání zaměstnanců, zkvalitňování jejich pracovních podmínek a pracovního zázemí,“ doplňuje P. Franc.

Představení společnosti AQUASOFT spol. s r.o.
Aquasoft patří mezi přední firmy v České republice zaměřené na dodávky informačních systémů. Zároveň je to stabilní a dynamicky rostoucí společnost s týmem složeným z více než 100 kvalifikovaných profesionálů. Zákazníky z komerční a veřejné sféry se snaží oslovovat osobním přístupem odborníků a smyslem pro individualitu klienta. Aquasoft se zaměřuje na dodávky informačních systémů na zakázku, dodávky podnikových informačních systémů, systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky (CRM), systémů pro správu dokumentů (DMS) a na dodávky aplikací pro podporu manažerského rozhodování (Business Intelligence). Informační systémy vyvinuté Aquasoftem denně využívá přes 7500 uživatelů ve více než 900 lokalitách.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama