ANECT spouští IP komunikační služby pro velkoodběratele za použití řešení Netcentrex

Společnost ANECT spustila Netcentrex CCS Telephony Application Server, který umožní poskytovatelům datových a telekomunikačních služeb nabízet moderní hlasové služby na bázi IP protokolu. Služby budou na trhu dostupné od začátku roku 2006.

ASP řešení ANECTu, založené na platformě NetCentrex, umožní poskytovatelům telekomunikačních a datových služeb nabízet rezidenční služby MyCall i řešení pro Business zákazníky. Poskytovatelé, kteří si u společnosti ANECT objednají hostované služby, budou mít možnost spustit pestrou paletu plně podporovaných komunikačních IP služeb, a to včetně hlasové komunikace a videokomunikace, business trunkingu a IPCentrexu. To vše velmi snadno a rychle, a ze strany poskytovatele bez nutnosti dalších investic, jakékoliv údržby a  požadavků na technologie. Dodávka služeb je transparentní a zcela pružná, což poskytovatelům umožňuje zvyšovat počet připojení a rozšiřovat služby přímo podle požadavků koncových uživatelů. ASP platforma, která plně odpovídá IMS architektuře, navíc rovněž umožňuje rozvoj konvergovaných služeb mezi pevným a mobilním připojením.

 

 “Společnost ANECT si uvědomila rostoucí poptávky po hostovaných službách mezi poskytovateli, kteří sice nemají dostatek vlastních zdrojů, ale mají velký potenciál nabídnout tyto služby koncovým uživatelů,” říká Marek Šoltys, obchodní ředitel ANECTu. “Zkušenosti z místního trhu komunikací z nás dělají ideálního dodavatele hostovaných řešení pro poskytovatele datových a telekomunikačních služeb z České republiky a okolních zemí. Architektura CCS platformy společnosti Netcentrex, plně odpovídá systému IMS a umožňuje poskytovat vysoce kvalitní, pružný a spolehlivý systém služeb v rámci dlouhodobé strategie. Navíc nabízíme poskytovatelům zcela transparentní cenový model, založený na bázi dílčích úhrad za právě realizovaná rozšíření. Zbytečně nezatěžujeme cash flow poskytovatele počáteční investicí, která by mohla bránit jeho dalšímu rozvoji, ale umožňujeme mu se plně soustředit na jeho strategické záměry. Dodáváme mu tak velice kvalitní produkt formou služby.”

 

Boris Dezier, generální ředitel společnosti Netcentrex pro střední
a východní Evropu
, říká: Stabilní růst komunikačních systémů příští generace v České republice vytvořil vysokou poptávku po interaktivních komunikačních službách. ASP model tak dává poskytovatelům služeb možnost k tomuto růstu přispět a současně umožňuje ANECTu profitovat z rychlé návratnosti investičních prostředků, které byly do CCS Telephony Application serveru vloženy. Zkušenosti společnosti ANECT s těmito systémy poskytovatelům umožní maximálně využívat všech možností konvergentních IP technologií.”

Témata článku: CCS, Boris

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek