Alzasoft ve spolupráci s CANON CZ zahájila letní marketingovou akci

Praha 24.7.2007. Společnost Alzasoft a.s., provozovatel internetového obchodu Alza.cz, odstartovala letní marketingovou akci pro své zákazníky pod názvem „Slunce, moře, pláž… s Alza.cz máš!“. Letní akce probíhá od 16.7. do 31.8. v areálu Holešovické tržnice, před expresní prodejnou a skladem Alza.cz. Hlavním partnerem je společnost CANON CZ, jejíž produkty jsou zde prezentovány. Myšlenkou celého projektu je ukázat všem, kdo přijdou do Alza.cz, příjemnější stránku parného léta a přesvědčit je, že nákup v Alza.cz může být i v tomto vedru velice příjemný. Písečná pláž jako na exotickém ostrově, letní pohoda, zmrzlina a ledové nápoje zdarma k nákupu, slečny v sexy bikinách, které zákazníkům předvedou digitální fotoaparáty a tiskárny CANON. Slečny se také ochotně vyfotí s každým, kdo přijde. Ten si odnese vlastní originální fotografii, jež je k nerozeznání od fotografie z exotické dovolené, a na kterou bude jistě pyšný mezi svými přáteli. Každý má možnost zařadit se právě se svou fotografií od 24.7. do soutěže o fotoaparát CANON. Fotografie budou uveřejněny na leto.alza.cz, kde bude hlasováno o nejlepší snímek. K mnoha produktům navíc zákazníci dostanou vybavení, které se jim bude hodit k moři nebo rybníku, zcela zdarma. To vše mohou zákazníci zažít v Alza.cz.

„Akci podobného charakteru jsme tu měli již loňské Vánoce, kdy zákazníci dostávali k nákupu teplé občerstvení zdarma,“ sdělila Petra Pospíšilová, marketingová manažerka společnosti. „Mnoho lidí zůstává přes prázdniny v Praze a v Praze bývá nuda. Když se ale přijdete podívat do Alza.cz, nudit se rozhodně nebudete.“ dodala.

Přípravy marketingové akce zabraly několik dní. Jelikož jde v Alza.cz letos o první akci tohoto druhu, bylo potřeba vše naplánovat a dobře zorganizovat. Na realizaci pláže bylo spotřebováno celkem 3,5 tuny písku. Akce trvá do konce srpna po celou otevírací dobu Alza.cz, tedy od 8:30 do 20:00 hodin ve všední dny a od 8:30 do 17:00 v sobotu. Hostesky stráví na pláži více jak 450 hodin za celou dobu trvání akce. Předpokládá se min. 10.000 kusů rozdaného občerstvení a min. 5.000 vytištěných originálních fotografií.

„Ve srovnání s vánoční akcí je letošní letní akce mnohem rozsáhlejší. Jednak dobou trvání a pak zejména tím, že se s námi do akce zapojila společnost CANON a její produkty, které se perfektně hodí právě na léto,“ podotkla Andrea Bartošová, výkonná ředitelka. „Doufáme, že počasí bude naší pláži přát tak jako minulý týden. V těchto vedrech naši zákazníci ledové osvěžení vřele vítají,“ konstatovala.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek