reklama

Alza spustila nový provizní program

Skokový růst obratu z provizního programu zajistí jeho rozšíření do celé EU.

Do českého affiliate programu lídra v oblasti e-commerce se od roku 2008 přihlásilo více než 3500 členů. V současné době přichází Alza s kompletně novým, přepracovaným systémem. „Naším cílem je znásobit počet partnerů i obratu, a to nejen v České republice. S novým programem míříme také do Evropy,“ uvedl František Hůlka, manažer Affiliate programu Alzy.

„Systém, díky kterému mohou naši partneři vydělávat přesměrováním návštěvníků na stránky Alza.cz otevíráme i majitelům osobních blogů či partnerům aktivním na sociálních sítích,“ dodal Hůlka.

Součástí inovovaného programu bude také zrychlené a zjednodušené vyplácení provizí. Ty obdrží účastníci programu již do deseti dnů. Výše provize dosáhne podle segmentu prodaného zboží až 10 %. „Spolupráci otevíráme webům nejrůznějšího zaměření i velikosti,“ doplnil Hůlka. Kromě toho Alza nově zavádí generované bannery se statistikami a další vylepšení, o nichž se zájemci dozvědí na nových stránkách affiliate.alza.cz. Pro zahraniční partnery pak vzniknou samostatné stránky sk, co.uk, de, at.

Alza je nejznámější značkou v České republice, která v loňském roce obdržela mimo jiné ocenění „Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy“. „Ruku v ruce s úspěchy Alzy roste velmi rychle i zájem o spolupráci v našem provizním systému. Proto jsme přistoupili k jeho inovaci a rozšíření a očekáváme, že již v letošním roce navážeme spolupráci s více než desítkou tisíc partnerů,“ uzavřel Hůlka.

Témata článku: Affiliate

reklama