reklama

Airbus startuje s Cisco Unified Communications

Toulouse, Francie – 19. června 2007 – Společnost Cisco® Systems oznámila, že Airbus dokončil zavedení systému Cisco Unified Communications, který pomůže zlepšit spolupráci, zvýšit produktivitu a zjednodušit komunikační infrastrukturu, která bude podporovat 45 000 zaměstnanců. Kompletace zakázky také znamená, že společnost Cisco již dodala celkem 12 milionů IP telefonů Cisco Unified IP Phone.

Airbus přešel od klasických pobočkových ústředen na telefonní systém zcela založený na protokolu IP. Nyní má 30 000 linek ve Francii a 10 000 ve Spojeném království, které jsou řízeny softwarem Cisco Unified Communications Manager pro zpracování hovorů. Pětiletý kontrakt na implementaci a správu IP komunikací Airbusu byl podepsán v roce 2005 operátorem a integrátorem komunikačních služeb Orange Business Services, který reprezentuje podniková komunikační řešení a služby poskytované France Telecom Group.
 
Cisco Unified Communications pomůže Airbusu rozšířit konzistentní komunikační služby všem zaměstnancům pracujícím v areálech Airbusu ve Francii a Spojeném království. Orange Business Services potřebovala pro instalaci centrální architektury a následnou počáteční konfiguraci a plánování pouhých devět měsíců. Řešení bylo uváděno do provozu rychlostí 600 telefonů denně, což ukazuje, jak rychle a snadno může být systém Cisco Unified Communications implementován.

 „Efektivní komunikační systémy, které podporují spolupráci mezi zaměstnanci a pomáhají zvyšovat výkonnost společnosti, jsou důležité tím, že nám pomáhají lépe reagovat na rostoucí požadavky zákazníků,“ řekl Robert Louge, šéf IT projektů Airbusu. „Řešení Cisco nám pomohlo zlepšit komunikaci, snížit výdaje zjednodušením naší komunikační infrastruktury a umožnilo nám rychle a jednoduše přejít na IP platformu sjednocené komunikace.“
 
Chris Dedicoat, prezident Cisco pro evropské trhy, uvedl: „Dodávka našeho dvanáctimiliontého telefonu Unified IP Phone do Airbusu podtrhuje rychlost, s jakou je systém Cisco Unified Communications nasazován, a výhody, které přináší zákazníkům. Systém zavedený v Airbusu pomůže splnit komunikační potřeby rostoucího podniku, snížit náklady a podpořit spolupráci zaměstnanců, čímž zvýší jejich produktivitu.“

Témata článku: Airbus, Orange, Phone, Toulouse

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama