reklama

Adastra Corporation přešla z Lotus Domino na Microsoft Exchange Server 2007

Praha – 9. července, 2007. Adastra Corporation, mezinárodní dodavatel softwarových řešení pro oblast data warehousingu a business intelligence, převedl poštovní schránky a uživatelské účty více než čtyř set zaměstnanců v České republice, Kanadě, Německu a na Slovensku z prostředí Lotus Domino 6.5 na Microsoft Exchange Server 2007.

Nové řešení Adastře umožnilo sjednocení elektronické komunikace, adresářových služeb či správy a sdílení dokumentů v systémech Microsoft Sharepoint Server 2003 a Microsoft Dynamics AX. V budoucnosti očekává také integraci s produkty z řady Microsoft System Center a Microsoft Dynamics. Hlavní přínos nového systému Adastra vidí v konsolidaci IT infrastruktury firmy do jediné platformy, kterou bude výrazně snadnější udržovat a spravovat. Současně se zvyšuje efektivita práce zaměstnanců a dochází k usnadnění komunikace jak uvnitř firmy, tak i se zákazníky.

„Lotus Domino již plně nevyhovovalo potřebám společnosti Adastra v oblasti klíčových prvků informační infrastruktury a mělo nedostatky v podpoře vzdáleného přístupu z mobilních zařízení,“ říká Lukáš Drbohlav, IT Operations, Adastra Corporation. „Rozhodli jsme se proto pro platformu společnosti Microsoft, která naplňuje naše potřeby. Exchange Server nám navíc přímo přinesl úsporu investic, které bychom vynaložili na nákup samostatného mobilního řešení.“

Projekt migrace, který zastřešoval tříčlenný tým odborníků IT Operations pražské kanceláře Adastry, probíhal v několika fázích, které trvaly řádově dny a zahrnovaly analýzu situace a výběr řešení, přípravu hardware a software, zkušební migraci, instalaci nových klientů a samotnou migraci z Lotus Domino na Microsoft Exchange Server. Vlastní migrace, při níž došlo k přesunu více než 100 GB dat, proběhla v průběhu jednoho víkendu. Odborníci z pražského IT oddělení Adastry se migračnímu procesu věnovali 120 člověkohodin.

Témata článku: Microsoft, Domino, Lotus

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama