reklama

Active 24 startuje se Superstránkou

Praha, 2. listopadu 2011 – Společnost Active 24 spouští nový internetový nástroj. Superstránka je inovativním a moderním nástrojem, jak rychle a efektivně vytvořit svou internetovou indentitu pod jednou střechou. Jako jediná komplexně kumuluje všechny populární nástroje internetu, počínaje blogem a konče facebookovým profilem. Má jednoduchou administraci a umožňuje uživateli zveřejnit svůj profil během několika minut. Není nutné si pamatovat všechny složité profilové linky, ale pouze jedinou originální adresu pod .CZ doménou.

„Superstránka je určena pro všechny uživatele, ale také pro zájemce, kteří využívají internet sporadicky. Společnostem, drobným živnostníkům, začínajícím podnikatelům či různým spolkům přináší možnost rychlé a kvalitní internetové prezentace s minimálními výdaji,“ říká František Grunt, manažer marketingu společnosti ACTIVE 24.

Superstránka nabízí široké veřejnosti tvorbu originální webové prezentace pod jedinečnou .CZ doménou za příznivou cenu. Toto technologicky komplexní řešení umožňuje získat webovou vizitku pro ty uživatele, kteří chtějí prezentovat svou osobu, produkty či služby. Superstránka podporuje všechny online aktivity, jako jediná zobrazuje na jednom místě aktivity na sociálních sítích, videa a fotogalerie. Svým jednoduchým ovládáním umožňuje i nezkušenému uživateli internetu vytvořit rychle a efektivně svůj online profil. Nákupem Superstránky dostává zákazník možnost využít moderního a inovativního internetového nástroje. Pokud si uživatel neví rady, může využít nonstop zákaznickou podporu, která mu například s tvorbou Superstránky pomůže. Každý, kdo má o Superstránku zájem, má možnost nejprve zdarma vyzkoušet demo verzi této aplikace.

„Pevně věříme, že Superstránka přinese svým uživatelům lepší a inovativní prezentaci na internetu. Jsme přesvědčeni, že bude inspirativní zejména pro uživatele, kteří se z nějakých důvodů internetu obávají nebo mají představu, že internetová vizitka je pro ně z ekonomických důvodů nedostupná,“ dodává k projektu František Grunt.

Více o kampani k produktu Superstránka

Kampaň k unikátnímu produktu Superstránka byla realizována netradičním způsobem. Aktivity SuperVáclava začaly 28. září 2011, kdy leckdy kontroverzním způsobem upozorňoval na diskutovaná celospolečenská témata. Jeho činy sledovala a komentovala česká i zahraniční média, na internetu se stal fenoménem, jeho videa zhlédly jen na YouTube a Stream.cz více než 2 miliony lidí. Po spuštění jeho Superstránky prudce stoupalo povědomí o SuperVáclavových aktivitách. ACTIVE 24zvolil nápad agentury Loosers, která celou kampaň vymyslela a realizovala.

Témata článku: Grunt, Active

reklama