reklama

Acer posiluje vedoucí postavení v prodeji notebooků

PRAHA, 6. srpna 2007. Údaje o vývoji na trhu osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika), které nedávno zveřejnila analytická firma Gartner, ukazují, že druhé čtvrtletí roku 2007 bylo pro počítačový průmysl neobyčejně slibné a meziroční nárůst dosáhl 12,8 %.

Také společnost Acer v tomto čtvrtletí zaznamenala pozitivní vývoj a oznámila 35,2% nárůst. V oblasti EMEA obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů a posílila  první místo v prodeji notebooků s nárůstem 38,1 % (jak vyplývá z porovnání druhého čtvrtletí 2007 se stejným obdobím roku 2006) a podílem na trhu 20,3 %.

Společnost Acer vykázala vynikající meziroční nárůst 35,2 % v celkovém prodeji osobních počítačů, což představuje téměř trojnásobné zvýšení ve srovnání s růstem trhu.

„V odvětví IT probíhají významné změny. Určili jsme dva segmenty, které jsou rozhodující pro nabídku našich výrobků,” uvedl Walter Deppeler, Acer Inc Deputy Senior Vice President. “Naše nová organizační struktura, která byla zavedena počátkem roku 2007, vychází z odlišného  přístupu k postavení výrobku na trhu: Naše strategie, která klade hlavní důraz na vývoj řešení, jež by uspokojila specifické požadavky trhu a přispěla k podstatnému zvýšení spokojenosti zákazníků, se odrazila i ve vyšší efektivitě systému, který je schopen zjistit skutečné potřeby zákazníků a poskytnout jim komplexní řešení.“

Podrobnější zkoumání výsledků za 2. čtvrtletí 2007 ukazuje, že společnost Acer nejen udržela, ale dokonce posílila postavení v prodeji notebooků v oblasti EMEA. Získala v tomto segmentu první místo v sedmi zemích - v Belgii, České republice, Dánsku, Francii, Itálii, Nizozemí a Španělsku - a dále druhé místo  v Rakousku, Finsku, Německu, Norsku, Rusku,  Jižní Africe, Švédsku a Velké Británii.

„Jsme přesvědčeni, že naše nová organizace, jíž tvoří dvě samostatné divize - PROFESIONÁLNÍ a SPOTŘEBITELSKÁ, dokonale odráží současné rozdělení trhu,” pokračuje Deppeler. „Naše pevná pozice na trhu EMEA umožnila vytvořit novou organizační strukturu, která je zaměřena na tři hlavní oblasti zájmu zákazníků společnosti Acer - mobilitu, sbližování a podnikovou sféru.  Jsem velmi rád, že mohu potvrdit, že toto úsilí již přináší výsledky, ačkoli nová struktura byla zavedena teprve před několika málo měsíci.“

Témata článku: Walter, Afrika

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama