reklama

Acer EMEA přichází s novou reklamní kampaní, tváří je Kiefer Sutherland

Acer EMEApřichází s novou reklamní kampaní nazvanou “Objev své skryté vášně” a vytváří tak silnou základnu, na které představí nový slogan pro podporu prodeje notebooků Aceru “explore beyond limits” Tato kampaň, která na trh uvádí nejnovější Aspire S5 Ultrabook™, je jednou z největších marketingových investic Aceru pokud jde o tvůrčí rozvoj a rosah v médiích.

Kampaň představuje nový slogan Aceru “explore beyond limits”a otevírá novou kapitolu v historii značky. Digitální revoluce podněcuje touhu lidí učit se, spolupracovat, tvořit a posouvat hranice, zatímco technologie otevírá nové světy, které je možné objevovat, a schopnost zkoumat je jako nikdy předtím. Vyvinul se nový, globální zákazník, který rád bádá a objevuje. Acer těmto zákazníkům říká“moderní průzkumníci” a usiluje o to, aby jim poskytl nástroje potřebné pro cestu do hlubin vlastních možností a k objevování za hranicemi možností. Síla objevování je pro Acer stěžejní, ať už je vyjádřena novými produkty, novými přístupy k prodeji nebo novými způsoby komunikace.

Walter Deppeler, marketingový ředitel Aceru, říká: “Kampaň vyzývá zákazníky k zamyšlení nad značkouAcer a vybízí je k tomu, aby přehodnotili svůj náhled na to, co Acer prezentuje a co všechno mohou naše produkty pro zákazníka udělat. Pro nás v Aceru je hnacím motorem vášně pro technologii schopnost umožnit lidem objevovat a tvořit. Pomáhat lidem posouvat se za hranice jejich možností, podněcovat zvědavost a touhu objevovat s našimi výrobky, to vše vnímáme jako naši zodpovědnost.”

Tenký, rychlý a výkonný Acer Aspire S5 Ultrabook hraje v kampani hlavní roli, když umožní Kieferu Sutherlandovi objevovat za hranicemi jeho možností. Kiefer Sutherland, kterého známe většinou jakoJacka Bauera z kultovního televizního seriálu ’24, používá Aspire S5, aby objevil svou skrytou vášeň pro pečení dortíků. Protože se však jedná o Bauera, neoblékne si ozdobnou zástěru a nevyndá z kuchyňské linky cukrářskou zdobičku, své dortíky peče za pomoci výkonných vrtačeka plamenometů. V průběhu pečení využívá různé funkce svého počítače Aspire S5 Ultrabook™, aby zaznamenával, tvořil a dovedl vzhled svých dortíků k dokonalosti.

Reklamu točil v centru Los Angeles několikanásobně oceněný režisér Ivan Zacharias, který se postaral o to, že v ní nechybí akce, humor a autenticita.

Kampaň “Objev své skryté vášně” bude tvořit klíčovou část marketingové strategie Acer EMEA v druhé půlce roku 2012 a podpoří rozvoj značky Acer a prodej všech jejích produktů v nejrušnějších obdobích roku. Kampaň poběží online napříč celou EMEA v televizi, kinech, tisku, venkovní reklamě a na sociálních sítích na klíčových trzích ve Francii, Německu, Rusku a Velké Británii.

Na reklamu se můžete podívat prostřednictvím portálu YouTube.

 

Témata článku: Ultrabook, Aspire, Explore, Beyond, Walter, Ivan

reklama