reklama

Acer Czech vykazuje vynikající růst a upevňuje vedoucí postavení v prodeji notebooků

PRAHA, 14. listopadu 2005. Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve třetím čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 20,2 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2004.

V těchto podmínkách dosáhla společnost Acer vynikajícího úspěchu: udržela si třetí místo v oblasti EMEA v celkovém prodeji osobních počítačů s ročním nárůstem 47,4  %, což představuje více než dvojnásobek ve srovnání s růstem celého trhu.

 

V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Dosáhla vynikajícího ročního nárůstu 52,3 % (porovnání let 2005 a 2004). Posílila první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA a dále zvýšila svůj podíl na trhu, který ve třetím čtvrtletí 2005 činil 18,2 %.

 

Analýza údajů za druhé čtvrtletí 2005 ukázala, že podíl na trhu a možnosti dalšího růstu jsou rovněž významné.  Podíl na celkovém prodeji osobních počítačů vzrostl z 9,1 % ve 2. čtvrtletí na 9,5 % ve 3. čtvrtletí. Prodej notebooků se zvýšil z 18,5 % ve 2. čtvrtletí na 19,2 % ve 3. čtvrtletí.

 

Společnost Acer Česká republika vykázala ve třetím čtvrtletí 2005 velmi dobré výsledky: Obsadila první místo v celkovém prodeji osobních počítačů s vynikajícím nárůstem 116,8% a navíc si upevnila první místo v prodeji notebooků s pozoruhodným podílem na trhu 46,9 %.

 

„Rychle se měnící trh IT dokazuje nutnost konkurovat v oblastech, v nichž se osobní počítače ve stále větší míře prosazují jako centrum mnoha funkcí souvisejících s digitálním životem," prohlásil Gianfranco Lanci. “Jsem pevně přesvědčen, že digitální sbližování představuje cestu vpřed, především v oblasti zařízení pro domácí použití, avšak v žádném případě ani nevylučuji možnost využití k profesionálním účelům.  Je zřejmé,” dodal Lanci, “že moderní technika může snadno vyvolat nejistotu v uživatelích, kteří s ní přicházejí do styku poprvé nebo na ni nejsou zvyklí. Z toho důvodu jsme vyvinuli a vyrábíme řešení, které jsme nazvali technologie Acer Empowering.  Je to soubor funkcí integrovaných v noteboocích, osobních počítačích, LCD televizorech, projektorech apod., které usnadňují používání našich výrobků díky jednoduchým a uživatelsky příjemným rozhraním.”

 

Vývoj progresivních technických řešení, která dokáže používat každý," řekl Tomáš Čech, Country Manager pro Českou republiku, Slovensko a Polsko, “ve spojení s odhodláním je podporovat konkrétními marketinkovými aktivitami a optimálními distribučními kanály nám umožnil dosáhnout těchto vynikajících hospodářských výsledků.”

 

Společnost Acer získala celosvětové uznání tím, že přijala jasnou a naprosto výjimečnou strategii nepřímého prodeje v celém světě, a je považována za jednu z nejspolehlivějších společností s nejlepší organizací na IT trhu.

 

 

Acer – profil společnosti

Společnost Acer patří mezi pět největších dodavatelů značkových osobních počítačů na světě. Navrhuje a nabízí snadno ovladatelná a spolehlivá IT řešení, která umožňují uživatelům dosáhnout jejich cílů a obohacují jejich život V roce 2000 společnost Acer osamostatnila výrobní činnosti, aby se mohla v celosvětovém měřítku lépe orientovat na prodej svých značkových výrobků, stolních a mobilních osobních počítačů, serverů, paměťových jednotek, displejů, periferních zařízení a komplexních řešení pro elektronický obchod, vládní instituce, školství a domácí uživatele. Společnost Acer, která byla založena v roce 1976,  má v současné době 5600 zaměstnanců a a síť dealerů a distributorů ve více než 100 zemích světa. Tržby za rok 2004 jsou odhadovány na 6,8 miliard US$. Pro více informací prosím navštivte stránky www.acer.cz.

 

Acer a logo Acer jsou registrované obchodní značky společnosti Acer Incorporated. Microsoft a Windows jsou registrované obchodní značky společnosti Microsoft Corporation. Intel a Pentium jsou registrované obchodní značky společnosti Intel Corporation. AMD, logo AMD se šípem, AMD Athlon, AMD Sempron, AMD PowerNow! a jejich kombinace jsou obchodní známky společnosti Advanced Micro Devices, Inc. HyperTransport je licencovaná obchodní známka konsorcia HyperTransport Technology. Ostatní obchodní značky, registrované obchodní značky a/nebo servisní značky, které jsou vytištěny nebo uvedeny jiným způsobem, jsou majetkem příslušných vlastníků.

Témata článku: Microsoft

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama