Accor Group zvolila společnost Aastra jako jednoho z dodavatelů telefonních řešení

Nový zákazník posiluje pozici Aastra na trhu nadnárodních společností

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, podepsala se skupinou Accor Group tříletou rámcovou smlouvu o dodávkách telefonních systémů a služeb na globální bázi do tohoto hotelového řetězce. Accor Group je jednou z největších světových hotelových skupin, do které patří hotely Sofitel, MGallery, Pullman, Mercure, Novotel, Suitehotel, Ibis, all seasons, Motel 6 a Adagio city aparthotel. Aastra byla zvolena na základě nabídky flexibilní, škálovatelné a nákladově efektivní telefonní platformy v řetězci zahrnující 4 000 hotelů ve více než 90 zemích světa.

Aastra umožní skupině Accor nabídnout svým hotelům širokou škálu služeb a řešení podnikové komunikace s cílem uspokojit rostoucí poptávku po telefonních službách v jejích hotelích po celém světě. Smlouva zahrnuje implementaci systémů pro řízení hovorů pro velké společnosti jako například Aastra MX-ONE a Astra 5000.

Smlouva se společností Accor přichází ve stejný moment, kdy Aastra posílila svou nabídku a podporu v segmentu nadnárodních zákazníků. Vztah mezi oběma společnostmi je postaven na úspěšném existujícím partnerství ve Francii a posiluje globální přítomnost firmy Aastra.

Phillipe Lemoel, manažer telefonní infrastruktury v Accor Group, říká: „Zvolili jsme společnost Aastra, protože její podniková telefonní řešení nabízejí jedinečnou flexibilitu našim hotelům a jsou prověřená na globálním trhu. Aastra poskytne personálu pracujícímu jak ve velkých tak v malých zařízeních hotelová telekomunikační vybavení včetně telefonních systémů a koncových zařízení. Aastra byla schopná poskytnout nákladově efektivní řešení splňující naše požadavky na všech klíčových trzích.“

Hugh Scholaert, regionální prezident v Aastra, řekl: „Protože stále více společností dodává své IT služby na globální úrovni, Aastra vytvořila tým pro podporu globálních zákazníků, jehož cílem je posílit vztahy s velkými nadnárodními klienty a upevnit pozici důvěryhodného strategického partnera. Pomáháme těmto zákazníkům pochopit, která telekomunikační řešení jim poskytnou největší přírůstek produktivity a redukci nákladů. Vítáme nové partnerství, které posouvá vztahy s Accor Group na vyšší úroveň. S kompletním portfoliem podnikových komunikačních řešení a globální přítomností ve více než 100 zemích je Aastra v pozici, kdy dokáže uspokojit potřeby nadnárodních zákazníků.“

Témata článku: Ibis, Moment, Astra