reklama

ABC Českého Hospodářství: Příchod jara zvýšil poptávku po letních komoditách

PRAHA, 6. června 2007 – O více než 15 procent stoupl během letošního května zájem o typicky letní zboží. Venkovní grily, krby, bazény, sauny, pergoly nebo zahradní nábytek jdou na nejstarším tuzemském internetovém tržišti ABC Českého Hospodářství na dračku. Nákupem přes tržiště může u podobného zboží zákazník ušetřit i desetinu ceny.

„Aktuálně je zveřejněno okolo 30 nabídek na zahradní grily a krby, dalších zhruba 30 nabídek na ostatní zahradní nábytek, bazény a další zahradní doplňky. Inzerce se zvyšuje koncem dubna a začátkem května. Letošní teplé jaro ovšem překonalo očekávání – poptávka proti stejným měsícům loňského roku stoupla o 15 procent,“ popsal spolumajitel nejstaršího tuzemského B2B tržiště ABC Českého Hospodářství Predrag Dukič.  

Stejné úspory nákladů jako domácnosti mohou přes tržiště realizovat i podnikatelé. Prostřednictvím ABC Českého Hospodářství se během celého roku dá sehnat ubytování v hotelích po celé České republice stejně jako prostory firemních školení a podobně. Nabídka ostatních, více sezónních komodit, přece jen více kopíruje roční období. Přibližně desetina z celkového počtu klientů tržiště se zabývá a inzeruje své aktuální a sezonní nabídky například právě z oblasti zahradního vybavení - bazény, grily, zahradní nábytek, zahradní techniku, ale i realizaci zahrad a potřeby pro zahrádkáře.

„Realizovat obdobné nákupy přes B2B tržiště je pro poptávající velmi jednoduché. Stačí vložit poptávku a správně ji umístit do oboru, kterého se týká. Denně se rozesílá 21 tisíc mailů více než 29tisícům aktivních uživatelů. Poptávky je možné zadávat zdarma – stejně tak prohlížet nabídky ostatních klientů. Placené služby tržiště se vztahují jen na možnost zadávat do systému vlastní nabídku a dostávat relevantní poptávku z oboru klienta v předstihu,“ uzavřel Predrag Dukič, spolumajitel internetového tržiště ABC Českého Hospodářství.

Přes B2B tržiště nakupují ve stále rostoucí míře i jednotlivci. Při shánění vyhovujících nabídek mohou totiž služby tržiště využívat zcela zdarma. Nejčastěji se zájem domácností zaměřuje na shánění výhodných možností nákupu právě bytového zařízení a doplňků. Poptávka po těchto komoditách stoupla meziročně o 10 procent.

„Ze strany domácností registrujeme vysokou poptávku především po kuchyních. A to od nákupu drobného kuchyňského vybavení po kompletní návrh a realizaci. Dále je velký zájem o nábytek do dětských pokojů. Poptávají se skříně, postele a další nábytek s důrazem na nízkou cenu. Stejně jako nábytek z masivu či výroba kvalitního nábytku na zakázku,“ vysvětlil Predrag Dukič.

V případě zařízení bytů a domácností ušetří nakupující 20 procent z ceny běžné v tuzemských obchodech. Nabízející na tržišti dokáží bez problémů zprostředkovat nákup veškerých komodit. A to počínaje dětskými postýlkami a židličkami, přes ratanový nábytek, vodovodní baterie nebo automatický pisoár s teplotním čidlem, až po matrace zdravého spaní nebo ručně vyrobený orientální nábytek.

Témata článku: Abc, B2B

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama