Public
Přečtěte si o tématu Public. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Public, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Public.
Web je plný svobodného obsahu. Flickr nabízí miliony fotografií pod licencí Creative Commons, Pixbay dokonce jako volné dílo. Na Jamendu najdete kytarovku do videa z dovolené.
Jakub Čížek|41
AMD oficiálně představilo novou generaci grafických karet pro desktopy. Vyšší výkon a nové značení i revoluční novinka, která zabije Nvidii na desktopech.
Karel Javůrek|42
(inzerce) Léto je na spadnutí a s ním i období dovolených. Nenechávejte si zážitky z cestování jen pro sebe!
Inzerce
Dnes si napíšeme jednoduchý poštovní program, na kterém si ukážeme, jak lze program rozšiřovat o libovolné doplňky – pluginy. Zatím jen experimentální, příště ale už zcela funkční.
Amádeo Mareš|18
V předchozích dílech jste si s námi mohli napsat jednoduchý přehrávač s podporou playlistu a streamovaného videa a zvuku, dnes přidáme podporu přehrávání filmů s titulky.
Amádeo Mareš|3
Po čase se vracíme k našemu seriálu o programování v C#. Dnes si opět napíšeme jednoduchý adresář kontaktů, namísto XML databáze ale použijeme serializaci objektů.
Amádeo Mareš|4
Brno, 13.února 2007 – Krystalicky čistý obraz v 1080p HD rozlišení, působivý design, nejvyšší řada kvality a spolehlivosti: to je nová řada MULTEOS od NEC Display Solutions. Navržena speciálně pro uživatele s orientací na obchod, kteří chtějí najít vyšší uživatelský standard než nabízí klasický CRT, LCD/LCD TV monitor, pro ty, kteří již objevily účelnost digital signage systémů.
tisková zpráva
Po teoretickém úvodu do světa bezpečnosti v .NET frameworku a představení CAS se v dnešním díle konečně podíváme na možnost využití této technologie z našeho programového kódu a to jak imperativním způsobem, tak způsobem deklarativním.
Petr Puš|1
Během našeho několikadílného poznávání komponenty ADO .NET jsme poměrně dobře poznali objekty související s implementací aplikací pracující s daty v takzvaném odpojeném scénáři. Do postupně skládané mozaiky našeho vědění nám již chybí jen se podrobněji seznámit s datovými adaptéry.
Petr Puš|5
V tomto díle, po zmínění jedné zajimavé funkčnosti objektu DataTable, přejdeme k tomu, jak je možné ve světě ADO .NET definovat relace mezi jednotlivými tabulkami v instancích třídy DataSet a také jaké jsou aplikovatelné typy omezení.
Petr Puš|3
V minulém díle jsme se začali podrobněji zabývat třídou DataTable a jelikož se jedná o objekt velmi důležitý, pokračovat v jeho popisu budu i dnes a to mimo jiné představením možnosti zjistit stavy jednotlivých řádků vysvětlením úlohy těchto stavů.
Petr Puš|1
Po úvodu do světa odpojených datových aplikací se dnes budeme zabývat bližším pohledem na objekt DataTable. Mimo jiné si řekneme něco o jeho úloze a jakými způsoby je možné tento objekt vytvořit.
Petr Puš|9
Po několika dílech věnovaných implementaci aplikací pracujících s daty pomocí ADO .NET v takzvaném připojeném scénáři, se dnes poprvé zaměříme na druhý směr možného využití technologie ADO .NET, kterou je implementace odpojených aplikací. Dozvíme se něco o základním principu, který je v tomto druhu aplikací použit a také se seznámíme s třídami, které s odpojenými aplikacemi souvisí.
Petr Puš|1
Volání uložených procedur a tvorba parametrických příkazů jsou témata, která se pokusím osvětlit v tomto díle seriálu. Uvidíme například jak je možné pomocí parametrů předávat argumenty pro uloženou proceduru nebo jak si případný výstupní argument v naší aplikaci vyzvednout.
Petr Puš|1
V tomto díle navážeme na díl předchozí a podíváme se trochu blíže na možnosti použití typu IDataReader a také jak je možné využít typ IDbCommand v připojeném scénáři přístupu k datovému zdroji.
Petr Puš|2
Spojení vláken a hlavně jejich synchronizace jsou témata, jejichž vysvětlení jsem si položil za cíl v padesátém díle mého seriálu o programování v prostředí .NET. Hlavně se tedy dnes dozvíme, na jaké problémy můžeme při použití vláken narazit a také jak těmto problémům předejít.
Petr Puš|13
V minulém díle seriálu jsme se seznámili s pojmem vlákno a více vláknová aplikace. V dnešním díle na tyto znalosti navážu a pokusím se je rozšířit o další informace týkající se použití vláken v .NET.
Petr Puš|1
Po minulém úvodu do jazyka XML a jeho využití v prostředí .NET na toto téma dnes navážeme a kromě rozšíření znalostí o možnostech čtení XML dokumentu pomocí XMLReaderu si ukážeme jak XML dokument programově vytvořit.
Petr Puš|6
Po minulé díle, který byl věnován úvodu do použití serializace bych na toto téma dnes rád navázal a to povídáním o dalších způsobech využití tohoto zajímavého mechanismu v rámci .NET.
Petr Puš|1
Dnešní díl se začneme věnovat serializaci. Vysvětlíme si co tento pojem znamená, jak vytvářet serializovatelné typy a jakými způsoby tyto typy serializovat.
Petr Puš|2
Dnešní díl, který je posledním dílem, ve kterém se budu zabývat reflexí, bude věnován použití reflexe pro vytváření instancí za běhu jiným způsobem než použitím třídy Activator. Také si ukážeme funkci polymorfizmu v reflexi a nakonec poodhalím některé třídy ze jmenného prostoru System.Relfection.Emit pro vytváření nových typů za běhu.
Petr Puš|5
Tento díl bude věnován seznámení s možností definice deklarativních informací k jednotlivým elementům aplikace, jež se v prostředí .NET frameworku provádí užitím atributů. Také se naučíme vytvářet naše vlastní atributy a pomocí reflexe je i získávat.
Petr Puš|5
Po minulém úvodu do světa reflexe se v tomto díle budeme věnovat vybraným reflektujícím typům. Dozvíme se jak je například možné pomocí reflexe za běhu dynamicky vyhledávat a vykonávat metody nebo jakým způsobem za běhu vytvoříme instanci třídy na základě jejích metadat.
Petr Puš|4
V tomto dílu se začneme věnovat dle mého názoru velmi zajímavou problematikou, kterou je takzvaná reflexe. Pomocí reflexe je totiž možné za běhu programu dynamicky zjišťovat informace o existujících typech.
Petr Puš|2
Dnešní díl bych vás rád seznámil s problematikou takzvaných izolovaných úložišt (Isolated storages) a také se způsoby jakými lze s tímto druhem úložiště pracovat. Kromě tohoto tématu se také zmíním o jiné implementaci tříd TextWriter a TextReader než jsou StreamWriter a StreamReader.
Petr Puš|9
Tento díl si bere za své seznámit vás s možnostmi zjišťování informací o adresářích a ve své druhé části také se zajímavým způsobem sledování změn souborového systému.
Petr Puš|11
Po seznámení se s principem streamů, které proběhlo v minulém díle, se dnes seznámíme s několika dalšími třídami ze jmenného prostoru System.IO. Díky těmto třídám jsme schopni například lépe pracovat s textovými soubory nebo zjišťovat informace o souborech.
Petr Puš|7