Dobré ráno, vemu to z jedné vody - načisto.klientem UPC jsem už... no dobře 10 let. Problém jsem měl snad jen jednou a to byla moje chyba - zapomenout zaplatit se u UPC trestá rychle a nemilosrdně - o to víc si dávám pozor, bez netu je naše domácnost.... neútulná ;)- Jak už někdo v téhle diskuzi řekl - naopak. UPC se samo zřeklo možnosti sáhnout si na tvůj účet (přímé inkaso) a vystaví na zbytek jen fakturu a tu pošle e-mailem k proplacení. Kde je problém? K jednostranné změně mají právo a navíc, bude-li potřeba platit např. nějakou smluvní pokutu za nedodržení dohodnuté doby užívání, tak by nejspíš byla částka stejně vyšší než povolený limit inkasa.. - tím by naopak dostali do dalších problémů tebe, protože by ti vlastně mohli účtovat poplatek za neprovedené inkaso (jakoby na účtu bylo málo peněz)- neoznačený zvonek - je klasika. Jestli nechcete aby se k vám někdo dostal, můžete dveře taky zazdít. U mně byli technici za tu dobu asi 4x (vždy při stěhování) - a ano, jednou se dost výrazně opozdili. Představte si toho klučinu, který má plán X instalací a na každou má půlhodinu "okno" - když se zdrží na jedné instalaci, přijede pozdě na druhou atd... - dovolávají se obvykle předem a když nikdo nereaguje, pokračují na další bod v programu. Poslal bych SMS technikovi (mám jakýsi důkaz... že jsem se zkoušel dovolat a komunikovat) a ihned bych kontaktoval call centrum. Víte určitě, že to byl ten technik, kdo prozváněl? Já číslo dopředu nikdy neznal - pokud by náhodou nevolal vůbec (a stát se to může, troubu najdete všude - a u telekomunikačních společností na ně mají určitě líheň)... máte zpola vyhráno - chyba je na jeho straně. Ale jak se k Vám měl dozvonit, když nemáte označený zvonek, netuším. Když už jste tak moc VIP, že se bojíte uvádět jméno na zvonku, co ho tam pověsit jen na ten půlden, než dorazí kurýr / technik?