» Poradna » Web a internet

UPC ukončení smlouvy

 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 28.0

chtel jsem se zeptat ukoncuji internet s upc ..kdyz jsem to resil po tlefonu tak vsechno ok ale prisla mi sms ze "z duvodu ukonceni smlouvy byla provedena zmena zpusobu platby z primeho inkasa na elektronicke vyuctovani". Jak mi muzou zmenit svevolne zpusob platby ?????? A jak to chteji provest ???? btw jednoznacne zpusob jak zamerne chteji komplikovat ukonceni smlouvy ( cetl jsem clanky kde z uctu zakaznika si vzali vice penez nez na co meli narok a pak se tezko dostavaji zpatky)

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Unknown IE 9.0

Taky sem odnich utekl a clanky co sem cet me tez zvedali ze zidle. Tu zmenu ale provadeji z toho duvodu ze ukoncujete smlouvu proto tusim ze posledni vyuctovani vam nestrhnou inkasem ale prijde vam vyuctovani a to zaplatite treba slozenkou nebo prez internet bankovnictvi. Hlavne nezapomenou poslat ji zpet ten jejich krap, kteremu rikaji modem a to jako pojisteny doporuceny balik a potvrzeni o odeslani i doruceni si dobre schovat kdyby se nahodou rozhodli ze by vas zkusili podojit po par letech Pred zlodejema se clovek musi branit jak to jenom jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Chrome 34.0.1847.116

Ano, ostatně na to taky UPC upozorňuje:V případě, že si od nás pronajmete zařízení, je potřeba, abyste nám jej zaslal zpět do 14 dnů od data ukončení smlouvy. Zařízení i s příslušenstvím nám v takovém případě zašlete na adresu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk.Nezapomeňte zásilku pojistit na hodnotu zařízení dle výše smluvní pokuty uvedené v ceníku na naších webových stránkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Unknown IE 9.0

To jo to oni upozornujou ale uz sem se bavil se znamim po kterym po par letech chteli pokutu ze jim nevratil zarizeni pritom to poslal dle pokynu. Jedine co ho zachranilo bylo potvrzeni ze to poslal a pojistil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 10.0

Co hovori potvrdenie o obsahu balika? Kludne im mohol poslat poistenu tehlu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 11.0

Jak by to asi chtěli provést ... čeče, docela jednoduše - další platbu si od Tebe nestrhnou z účtu inkasem, ale pošlou ti fakturu , a tu ty zaplatíš převodem na účet.Ale teda, jak Ti tím koplikují odstoupení od smlouvy, to fakt nechápu :)Mám pocit, že vůbec netušíš, co píšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Chrome 34.0.1847.116

Asi vychází z informací "jedna paní povídala"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows Vista Chrome 34.0.1847.131

Nejlíp když se zeptáš UPC 241005100, 222980980Otázkou jsou další okolnosti podle tvé komunikace s nimi - což tu nikdo neví co tomu předcházelo - víš jen ty a UPC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

VÝPOVĚĎ SMLOUVY: Mám dotaz.Před týdnem jsem po telefonu uzavřela smlouvu na internet s UPC. Od té doby samé problémy. Nejdřív s technikem, který k nám sice dorazil, ale zdržel se minutu a protože jsem mu napoprvé nezvedla telefon, ODJEL a nám naúčtovali 403 Kč za marný výjezd. Upozorňuju, že jsem pouze nestizhla doběhnout k telefonu a když jsem volala zpět, pán už mi to nebral... Operátorka mi tvrdila, že prý i zvonil na zvonek, což je BLBOST nad blbost, protžoe my na zvonku jméno nemáme uvedené... Prostě se mi svým přístupem znechutili natolik, že jsem se rozhodla, že je už dál nechci. A teď: jak to udělat? Když nemám ještě fyazicky smlouvu v ruce, modem nám ještě nebyl nainstalovaný,...? Asi zajdu do pobočky, přesto se chci nejdrřív informovat, jestli máte někdo podobné zkušenosti? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows Vista Chrome 34.0.1847.137

1) Dotaz si máte dát nahoře svůj2) nejlíp opět volat UPC 222980980, nebo se naklikejte na stránce až k možnosti napsat jim dotaz http://web.upc.cz/klpoz/cz/ContactForm.aspxPlatit by jste za marný výjezd neměla, protože jak uvádíte smlouva není ani zařízení v bytě. Napovídat si může technik co chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows XP IE 8.0

S tvrzením, že volali mám zkušenost opakovaně, pak už následovala jen sms a i dopis poštou abych je kontaktovat a to pouze vždy, když jsem dával výpověď, jinak se vždy "dovolali".Nemít označený zvonek je Vaše chyba! Dalo by se to proti technikovy použít, ale to ještě neznáte, jak vás v budoucnu dokáží vytočit svojí arogancí.I když jsem přešel na optiku, agent, propagační materiály i web zamlčí více než bych čekal a servis kontaktovaný emailem bez odezvy, asi po tydnu jsem vzdal a zvednul telefon a tak jsem zjistil, že služby které zákazníkovy zřídí a napíší do smlouvy, vůbec neotestují zda fungují.Takže one je to z bláta do louže, ale aspoň už ten uploud není tak žalostný.Jo asi jediný plus, technik nepřichází, ale už druhý den volá a zkouší pomoci přes teamviewer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 26.0

Nevím jak v ostatních regionech , ale na Letný šlape vše jak má. Po 10ti letech co máme doma net s telkou si nemůžu stěžovat na nic. Jednou za půl roku v noci udělaj údržbu nebo nahrajou firmware do modemů a to jsou také jediné výpadky internetu. Fakt nechápu smysl jak si může někdo myslet že přejde k někomu "lepšímu". Pokud tedy někde nesedí na rozvodně optiky lokálního providera. Fakt bych nechtěl socanskej net od O2 kterej je každej večer ve špičce vytíženej a když se zapne bublinková televize tak jde internet s downloadem okamžitě dolů. A u ostatních providerů mi to přijde zlodějina když chtěj za 3x pomalejší net větší peníze než platím já za stabilní 60Mbit. Jó zlatá kabelovka, 10 let stará technika , ale aspoň funguje.http://www.speedtest.net/my-result/3511935643

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 26.0

Jinak ovšem chápu že nekteří lidé nemají na výběr když u nich jiný provider nic nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 33.0.1750.154

Dobré ráno, vemu to z jedné vody - načisto.klientem UPC jsem už... no dobře 10 let. Problém jsem měl snad jen jednou a to byla moje chyba - zapomenout zaplatit se u UPC trestá rychle a nemilosrdně - o to víc si dávám pozor, bez netu je naše domácnost.... neútulná ;)- Jak už někdo v téhle diskuzi řekl - naopak. UPC se samo zřeklo možnosti sáhnout si na tvůj účet (přímé inkaso) a vystaví na zbytek jen fakturu a tu pošle e-mailem k proplacení. Kde je problém? K jednostranné změně mají právo a navíc, bude-li potřeba platit např. nějakou smluvní pokutu za nedodržení dohodnuté doby užívání, tak by nejspíš byla částka stejně vyšší než povolený limit inkasa.. - tím by naopak dostali do dalších problémů tebe, protože by ti vlastně mohli účtovat poplatek za neprovedené inkaso (jakoby na účtu bylo málo peněz)- neoznačený zvonek - je klasika. Jestli nechcete aby se k vám někdo dostal, můžete dveře taky zazdít. U mně byli technici za tu dobu asi 4x (vždy při stěhování) - a ano, jednou se dost výrazně opozdili. Představte si toho klučinu, který má plán X instalací a na každou má půlhodinu "okno" - když se zdrží na jedné instalaci, přijede pozdě na druhou atd... - dovolávají se obvykle předem a když nikdo nereaguje, pokračují na další bod v programu. Poslal bych SMS technikovi (mám jakýsi důkaz... že jsem se zkoušel dovolat a komunikovat) a ihned bych kontaktoval call centrum. Víte určitě, že to byl ten technik, kdo prozváněl? Já číslo dopředu nikdy neznal - pokud by náhodou nevolal vůbec (a stát se to může, troubu najdete všude - a u telekomunikačních společností na ně mají určitě líheň)... máte zpola vyhráno - chyba je na jeho straně. Ale jak se k Vám měl dozvonit, když nemáte označený zvonek, netuším. Když už jste tak moc VIP, že se bojíte uvádět jméno na zvonku, co ho tam pověsit jen na ten půlden, než dorazí kurýr / technik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows Vista Chrome 34.0.1847.137

Jen k závěru. Nebylo to od UPC, ale stalo se mi že mi přišla faktura na úhradu zbytečného výjezdu. Pak jsem se dozvěděl, že technik zvonil na můj zvonek u dveří domu - který zvonek vůbec nemá a ač měl na mě č. mobilu tam voláno nebylo. Někteří fiškusové naopak dokáží tvrdit, že klepali i když je u dveří viditelně zvonek - tak klepat se dá všude i na rynku.vyhrálo to nevolání na mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Ukončení