S reklamou to je trochu složitější. Ne všechno, co na Živě vidíte, jde přes naše obchodníky stylem, kdy konkrétní klient objednává konkrétní reklamu. Takové reklamy jsou pro nás nejdůležitější, mají vždy prioritu v zobrazování, ale není jich tolik, aby dokázaly obsadit celou kapacitu webu (reklamní pozice × zobrazení). Takže když není obsazeno, do pozic se načte reklama z o stupeň nižší vrstvy. Když není, jde se níž k dalším vrstvám. To už jsou situace, kdy existuje smlouva s provozovatelem reklamního systému, ale už se úplně neřeší jednotlivé reklamy. Trochu ano, dají se domluvit/nastavit omezení, banlisty. Je tady CPEX, síť Googlu, Seznamu, eTarget, další reklamní sítě... Co do nich teče, úplně neovlivníme. My za redakci vůbec, ale ani naši obchodníci.Reklamu, o které píšete, jsem neviděl. Když tak můžete někdy poslat obrázek, zkusím u našeho obchodu zjistit, jak se k nám dostala (ideální by byl i kód této reklamy). Obecně ale může jít o cílení podle zájmu chování, případně o cílení na konkrétní skupinu. Anebo třeba máte v počítači nějaký virus, který obsah reklamních pozic nahrazuje svou vlastní síti. Tomu by odpovídaly ty dívky z Asie a Ukrajiny. Takovou reklamu sítě, se kterými spolupracujeme, na web nepustí.