» Poradna » Programy

Problemy s NU - rekapitulace

 |   | 

Pred casem jsem zde popisoval muj problem s NU, jak mi hezky opravila problem na disku a smazala partition, cimz jsem prisel o cast dat. Tento problem jsem chtel vyresit pomoci dotazu primo na Symantec a distributorum techto produktu. Poslal jsem nekolik mailu i faxu na ruzne adresy, ktere jsem nasel v prilozene dokumentaci u NU 3.0 i NSW 2000 a na webu. Reakce firmy Symantec byla tato: Dear Customer,Thank you for your enquiry.The most effective way to solve your technical query is to avail ofthe comprehensive Technical Support service on the Internet, athttp://service.SYMANTEC.com.Here you can browse our database of technical advice and frequentlyasked questions. Questions can also be posted to SYMANTECtechnicians on our Ask a Tech page and a reply will usually beposted within one business day or you can phone 02076165813 orPoland:008003111269,both are charged as local rate calls.The Customer Service Department handles customer issues such asproduct and pricing information, replacement disks, trial versionsand other general customer questions.If you have any further Customer Service queries, please do nothesitate to telephone us.Yours faithfully,Rosaleen Finegan.Symantec Customer Service CentreEurope, Middle East & Africa Takze je nemozne poslat dotaz mailem nebo faxem, pouze telefonicky na support linku nekde v Nemecku, Polsku nebo buhvi kde jeste. Mail neni k dispozici a fax prijde na automatickou linku a pak uz asi nikam. Na radu mych dotazu se nikdo neobtezoval ani odpovedet. Zarazejici fakt je i ten, ze napriklad ani firma Altair Bohemia, ktera mi NSW 2000 prodala, se take neobtezovala jakymkoliv zpusobem na muj mail odpovedet. Asi nemaji co. A nekolik dalsich firem zabyvajici se distribuci produktu Norton po me chtelo informace, které dostanu ze Symantecu. Tak takhle vypada technicka pomoc velkych firem a distributoru pro maleho ceskeho uzivatele. Proste a jednoduse se na Vas vyflaknou, proc by se taky zabyvali takovou prkotinou jako Ukázat celý příspěvek

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   | 

Tak to uz chodi. Nedavno sme kupili na Macintosh tlaciaren HP DJ970Cxi a dodali nam k tomu akysi MAC USB Kit, cez ktory to ale absolutne netlacilo. Aj to bolo dost chore - prepajat tlaciaren s pocitacom cez kabel LPT-USB, ked obe zariadenia mali USB port. NA moje emaily na HP Slovensko aj US nikto neodpovedal. Nakoniec som to vyriesil zohnanim USB kabla, ktory k 22.000-ovej tlaciarni nebol dodany.Dalsie nemile prekvapenie prislo, ked neboli schopny zohnat novu 42ml farubnu napln. Takze z 1. mesiaca tlacila tak jeden tyzden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Symantec, Byznys, Rekapitulace, Zeus, Problemy, Altair, Charged, Department, Ask, East, Reply, Symantecu, Browse