Minulý týden mi došlo vyúčtování od Vodafone za telefon 9-ti letého syna, které obsahovalo 3 platby třetím stranám ve výši 3x99,-Kč. Když jsem mu prošel telefon, zjistil jsem, že patrně někde v reklamě klikl na odkaz předplacení, asi herních, služeb a zavázal se tím každý týden k platbě 99,-Kč, z čehož jsou 3 v minulém zúčtovacím období a jedna proběhla v aktuálním období, tudíž ještě nebyla vyfakturována operátorem.Nicméně služby potvrdil odpovědí "ANO" na obdrženou SMS. Ihned jsem zablokoval na jeho čísle platby třetím stranám. V SMS bylo napsáno, že zrušení služeb lze odesláním SMS ve tvaru "STOP" opět na toto číslo. Předpokládám opět minimálně za 99,-Kč. To se mi samozřejmě nepodařilo vzhledem k blokaci plateb. Dohledal jsem si na webu jež byl v SMS uveden email info-cz@mobileinfo.bizNa ten jsem odeslal dopis, kdy žádám o okamžité zrušení služby na tel. čísle XYZ a navrácení finančních prostředků, jelikož služba byla objednána maloletou osobou a tímto je jakákoli smlouva neplatná. Email jsem poslal v pátek večer. V pondělí ráno jsem obdržel odpověď, že služby byly na požadovaném tel. čísle zrušeny což bude potvrzeno do 24h SMS zprávou na daném čísle. V emailu mě paní slušně žádá o kopii jakéhokoli dokladu, kde lze vidět pouze jméno a datum narození maloleté osoby. Toto jsem udělal. Poslal jsem kartičku pojišťovny, kde jsem nechal čitelné pouze požadované údaje. Dnes jsem obdržel email, kde společnost žádá o údaje k bankovnímu účtu na který mohou poskytnout zpět prostředky v plné výši 396,- Kč.Toto jsem udělal dnes a tudíž očekávám v brzké době příchozí platbu. Nicméně peníze na účtu ještě nemám, tak nechci předbíhat, ale vzhledem k aktivní komunikaci neočekávám problémy. Neříkám, že je to úplně OK, ale vzhledem k okamžité reakci ze strany poskytovatele a vyřešení mého problému upřímně říkám, že takové jednání jsem ani zdaleka nečekal. Za mě tedy, až na pár emailů, vše OK, v… pořádku a v klidu vyřešeno. Postup dávám jako příklad, jak se to podařilo, snad, vyřešit nám. Ať už si o podobných praktikách myslím cokoli, klobouk dolů, takovou komunikaci a rychlost řešení jsem nečekal a peníze jsem bral od prvního okamžiku jako ztracené. Ukázat celý příspěvek